XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Op een ander forum kreeg ik deze pm nadat ik iemand had betrapt op het posten van iemand anders tutorial:
    whats your problem?
    Why you occupate with me?
    I am 2 + years here.
    I work for Ebay.
    Who are you?
    10 minuten later stuurt hij dit + friend request:
    Hello my friend.

    Forgive me about my reaction.
    I am very neural to finish a big work for eBay because i have timeline to give the work.
    Sorry.
    Na verder onderzoek bleek het om een 15 jarige pakistaan te gaan, die gaat zeker naar de hel voor het liegen met Ramadan. :roflol:
     
    Gemiddeld 1,2 km per liter gereden :roflol:
     
    Bijna lunch tijd:D:D

    Hongerrrrrrr
     
    Op je vrachtauto?

    Ram srt10..

    Turbo was er uit geklapt maand geleden dus hadden ze er een nieuwe in gezet dus dat moest uiteraard uit geprobeerd worden om half 3 's nachts, Carrera 4 kom hem niet bij houden :o
     
    Net een lesje bootcamp gegeven
    :D
     
    Wat mijn dag goed maakt? Nou, ik heb via via deze advertentie gevonden. Van een hele bijzondere C126. Niet bijzonder vanwege het uiterlijk. Nee, bijzonder vanwege de motor. Dat is een M117/9 AMG zesliter 32 klepper. Zo heel af en toe staan ze nog weleens te koop. Vooral in Japan. En een jaar geleden in Inzell.

    2jfjgjq.jpg
     
    Wat mijn dag goed maakt? Nou, ik heb via via deze advertentie gevonden. Van een hele bijzondere C126. Niet bijzonder vanwege het uiterlijk. Nee, bijzonder vanwege de motor. Dat is een M117/9 AMG zesliter 32 klepper. Zo heel af en toe staan ze nog weleens te koop. Vooral in Japan. En een jaar geleden in Inzell.

    2jfjgjq.jpg
    0-100 en top speed?
     
    Je gaat een auto uit japan halen?
     
    Gemiddeld 1,2 km per liter gereden :roflol:

    Bugatti veyron?

    Ram srt10..

    Turbo was er uit geklapt maand geleden dus hadden ze er een nieuwe in gezet dus dat moest uiteraard uit geprobeerd worden om half 3 's nachts, Carrera 4 kom hem niet bij houden :o

    not sherrif srs. hoeveel pk komt ie uit met die turbo?

    Japanners zijn begrenst op 160 :roflol:

    0-100 gezien t vermogen 5 a 6 seconde schat ik

    Eerder 5 dan 6. 276kw*1.34=370pk.
     
    Bugatti veyron?



    not sherrif srs. hoeveel pk komt ie uit met die turbo?



    Eerder 5 dan 6. 276kw*1.34=370pk.

    800 pk dacht ik.. Om het nog 'beschaafd' te houden.

    Veel harder dan 250 hebben we niet gereden en we hadden nog ruim vermogen over. 300 moet wel te doen zijn maar moet die wel fatsoenlijk ingereden zijn.

    En t is een oude auto, achterwiel aangedreven enz.. Carrera 4 heeft 20 pk minder en doet t in 5 dus krap tegen de 5 zal die echt niet aan zitten. :p
     
    800 pk dacht ik.. Om het nog 'beschaafd' te houden.

    Veel harder dan 250 hebben we niet gereden en we hadden nog ruim vermogen over. 300 moet wel te doen zijn maar moet die wel fatsoenlijk ingereden zijn.

    En t is een oude auto, achterwiel aangedreven enz.. Carrera 4 heeft 20 pk minder en doet t in 5 dus krap tegen de 5 zal die echt niet aan zitten. :p

    dikke shit :p dikste versie van range rover die onlangs is uitgekomen (dacht ik) heeft zo'n 550pk en haalt de 100 in 5 seconde met ruim 2000kg (wss rond de 2300 ofzo). 800pk is wel heel dik :p Denk alleen niet dat ie het zou winnen van de 911 turbo van mn buurman maar is ook wel logisch :p
     
    Carbs.... ben eindelijk weer beetje bij.
     
    dikke shit :p dikste versie van range rover die onlangs is uitgekomen (dacht ik) heeft zo'n 550pk en haalt de 100 in 5 seconde met ruim 2000kg (wss rond de 2300 ofzo). 800pk is wel heel dik :p Denk alleen niet dat ie het zou winnen van de 911 turbo van mn buurman maar is ook wel logisch :p

    Met de vorige turbo hadden we een keer een Ferrari er uit gereden. Kerel kon niet schakelen en ik wel (skyblazer vroeg of auto van mijn ma een automaat was :roflol:)

    T is maar goed dat ze degelijk gebouwd zijn anders had hij t stuur van zijn stuurkolom afgetrokken :roflol:
     
    Back
    Naar boven