Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Met de vorige turbo hadden we een keer een Ferrari er uit gereden. Kerel kon niet schakelen en ik wel (skyblazer vroeg of auto van mijn ma een automaat was :roflol:)

    T is maar goed dat ze degelijk gebouwd zijn anders had hij t stuur van zijn stuurkolom afgetrokken :roflol:

    ferrari zegt op zich ook niet veel. Menig ferrari delft het onderspit tegen een goede porsche. Als je sneller op 100 zit dan 3.9 dan win je wel :p
     
    ferrari zegt op zich ook niet veel. Menig ferrari delft het onderspit tegen een goede porsche. Als je sneller op 100 zit dan 3.9 dan win je wel :p
    Haha ja, laatst reed ik er een ferrari uit met m'n vaders Bugatti Veyron. Hij maakte geen kans.

    Voor de mensen die het niet geloven, mijn vader is directeur bij Heineken.
     
    ferrari zegt op zich ook niet veel. Menig ferrari delft het onderspit tegen een goede porsche. Als je sneller op 100 zit dan 3.9 dan win je wel :p

    Hij was iets sneller dan een carerra 4 automaat en die zit op 4.7. Denk dat als t iets regenachtig is dat de Porsche wel sneller is.

    Neemt niet weg dat t wel een machtig gevoel is 2.5 ton wat met zoveel vermogen van zijn plaats af komt

    Ach uiteindelijk is t wel een typisch Amerikaanse auto, op een bochtig weggetje ben je zelfs met een Porsche boxer sneller :o
     
    Haha ja, laatst reed ik er een ferrari uit met m'n vaders Bugatti Veyron. Hij maakte geen kans.

    Voor de mensen die het niet geloven, mijn vader is directeur bij Heineken.

    Daar werk ik later als algemeen directeur. En anders bij shell.
    Was trouwens een tijd geleden een jongen uit rotterdam van 19 die de veyron van zn pa reed en veel te hard reed en rijbewijs+auto ingevorderd xd

    Hij was iets sneller dan een carerra 4 automaat en die zit op 4.7. Denk dat als t iets regenachtig is dat de Porsche wel sneller is.

    Neemt niet weg dat t wel een machtig gevoel is 2.5 ton wat met zoveel vermogen van zijn plaats af komt

    Ach uiteindelijk is t wel een typisch Amerikaanse auto, op een bochtig weggetje ben je zelfs met een Porsche boxer sneller :o

    Haha ja idd. En zelfs een boxter? Er zijn heel degelijke boxsters. Bij de nieuwe boxster hebben ze zich in moeten houden omdat ie niet beter mocht worden dan de 911 :p
     
    Hij mag niet beter worden omdat het een net geen 911 is voor de mensen die net geen 911 kunnen kopen maar wel een Porsche willen rijden.

    Beetje t zelfde principe als Ferrari alleen dan zijn de f40 en de f50 de 911 en de rest de boxer :roflol:
     
    Makkers, wat praten jullie nou. Zelfs een 600cc trekt jullie er allemaal uit. :roflol:


    en euhhh, goede temperaturen weer vanaf donderdag!
     
    Makkers, wat praten jullie nou. Zelfs een 600cc trekt jullie er allemaal uit. :roflol:


    en euhhh, goede temperaturen weer vanaf donderdag!

    Van 0 tot 6 plankjes ben je stuk sneller ja:rolleyes::trollface:
     

    :trollface:

    Met alle mongolen op de weg rij ik liever niet op een motor. Moest laatst 3x een noodstop maken tussen mijn huis en de snelweg omdat mensen niet op zaten te letten en bocht afsneden of gewoon door reden terwijl ze geen voorrang hadden :o

    Is ongeveer 2 km
     
    Ik reed vandaag gewoon met 40km/u op mn 600cc door een woonwijk over een drempel. Gekkenhuis ik zweer je jonguh! Zag mn leven in een flits voorbij gaan, die plankjes kwam al op me af. Gelukkig was ik bijna thuis dus ik meteen naar de wc.
     
    Me tieten. zitten lekker vol en ik ben nog niet eens klaar :)
     
    Back
    Naar boven