AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hij mag niet beter worden omdat het een net geen 911 is voor de mensen die net geen 911 kunnen kopen maar wel een Porsche willen rijden.

Beetje t zelfde principe als Ferrari alleen dan zijn de f40 en de f50 de 911 en de rest de boxer :roflol:

Het ís net geen 911 nee, maar heeft zeker de potentie om die te overtreffen.

G power m5 heeft 730pk

Alleen niet de f10

Voor de X5M en X6M heeft G-Power een Leistungszuwachs tot 533 kW/725 pk en 890 Nm.
Die motor ligt ook, weliswaar in een technisch iets gewijzigde vorm, in de F10 M5.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N63#S63

Die Mercedes uit Japan, die ik eerder vandaag poste, trekt mij omdat die zo uniek is. Niet omdat die zo bijzonder snel is. Die 276 kW/375 pk zijn goed voor 266 km/h, las ik eens in een Kopie Fahrzeugschein.

Voor de X5M en X6M heeft G-Power een Leistungszuwachs tot 533 kW/725 pk en 890 Nm.
Die motor ligt ook, weliswaar in een technisch iets gewijzigde vorm, in de F10 M5.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N63#S63

Die Mercedes uit Japan, die ik eerder vandaag poste, trekt mij omdat die zo uniek is. Niet omdat die zo bijzonder snel is. Die 276 kW/375 pk zijn goed voor 266 km/h, las ik eens in een Kopie Fahrzeugschein.

266 km/h? Dat haal ik met mijn Audi nog en die zit bijna 100 pk lager :p

Vind die oude c amg wel vet, zit af en toe rond te kijken voor een leuke jaren 90 amg of mtech bmw maar staat weinig goeds te koop..

Straks gen-onderzoek, hoop dat ze meteen bloed gaan tappen en dat het niet een heel lul verhaal wordt van wat het inhoud en blablabla. Tappen maaarrr, kom maar op met alle afwijkingen!

Vrij vandaag en vanavond barbecueën.

FeXa5y8.gif

Na 2x schouder uit de kom komen de overhead powers weer terug, yea buddy.

Je breekt zo makkelijk iets. Misschien had ie net zijn vingers een beetje scheef staan ofzo, als je er dan druk op zet..

pang

Je breekt zo makkelijk iets. Misschien had ie net zijn vingers een beetje scheef staan ofzo, als je er dan druk op zet..

pang

Nou idd.. vorig jaar zomer viel ik in de keuken, ging helemaal niet hard. Scheepvormigbotje gebroken. Tig weken gips gehad :(

Terug
Naar boven