Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

De huidplooimeting vanmorgen 14,6% bij 88 kg en me armomtrek is eindelijk 40cm koud! Ik weet het voor standaards op DBB is het niet veel maar ik ben er blij mee! Op naar de 15% en dan gaan we cutten.

De huidplooimeting vanmorgen 14,6% bij 88 kg en me armomtrek is eindelijk 40cm koud! Ik weet het voor standaards op DBB is het niet veel maar ik ben er blij mee! Op naar de 15% en dan gaan we cutten.

dbb standards boeien niet, goed bezig!

lol wat een comments op dumpert...
Zou eerder denken zonder te weten wat er vooraf aan is gegaan dat die buschauffeur hem bijna dood reed ofzo omdat
ze bijna overal als achterlijken rijden... Als ik die fietser was had ik daar nog ff een uurtje een tentje op gezet...

lol wat een comments op dumpert...
Zou eerder denken zonder te weten wat er vooraf aan is gegaan dat die buschauffeur hem bijna dood reed ofzo omdat
ze bijna overal als achterlijken rijden... Als ik die fietser was had ik daar nog ff een uurtje een tentje op gezet...

Die fietser moet gewoon opfl*kkeren, fietsers rijden zo vaak door rood, op plekken waar ze niet mogen enz.

Gister nog bijna 2 van die mong*len aangereden die midden op de weg tegen het verkeer in rijden terwijl er een apart fietspad is. Je zou bijna expres perongelijk niet remmen om ze het af te leren maar fietsen geven van die lelijke krassen..

Dit is gewoon asociaal weggedrag gelijk afgestraft ongeacht wat zich er voor heeft afgespeeld

Lekker veel kwark gegeten, cola light gedronken en zo even een lange fietstocht maken met dit prachtige weer.

voor alle instaweather f**gots, kzal et jullie makkelijk maken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die fietser moet gewoon opfl*kkeren, fietsers rijden zo vaak door rood, op plekken waar ze niet mogen enz.

Gister nog bijna 2 van die mong*len aangereden die midden op de weg tegen het verkeer in rijden terwijl er een apart fietspad is. Je zou bijna expres perongelijk niet remmen om ze het af te leren maar fietsen geven van die lelijke krassen..

Dit is gewoon asociaal weggedrag gelijk afgestraft ongeacht wat zich er voor heeft afgespeeld

yup beide kunnen er wat van maar wil ook wel eens zien hoe jij met je bak aan het scheuren bent :P

Weer na een lange tijd het toilet verstopt bij mij thuis. :roflol:

Oude medebewoner de deur uit (thank god), nieuwe erin.

Ben nog steeds de buffste.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol:

vriend van me ontslagen wegens coïtusuele intimidatie op het werk.

Blijkbaar valt tegen een vet wijf dat veel te bitcherig was over niks zeggen "doe eens normaal, zijn het de tijden van de maand ofzo?" ook daaronder. :roflol: Hij kon er zelf mee lachen.

Terug
Naar boven