XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Over een paar uur richting Dance Valley! Lang naar uitgekeken :)

Down to fish.

OT: Zometeen pompdag, rug biceps.

weet niet of dit in dag verpest moet of hier maar vind het grappig dat een meisje me ontvriend op facebook heeft omdat ik dr een uur te laat gefeliciteerd had xd. Wat geweldig sneu :P

wtf dit is zo ontzettend zielig en met dat soort mensen hoor je niet eens om te willen gaan.. hechten meer waarde aan coole statusupdates die hopelijk heel facebook zal zien, dan pas hebben dat soort lui eigenwaarde... sletjezzzzz
Hoe gaat het met je eviction uit je huis :P?

wtf dit is zo ontzettend zielig en met dat soort mensen hoor je niet eens om te willen gaan.. hechten meer waarde aan coole statusupdates die hopelijk heel facebook zal zien, dan pas hebben dat soort lui eigenwaarde... sletjezzzzz
Hoe gaat het met je eviction uit je huis :P?

Ja goed man, heb een heleboel geld gepind dus komt goed aanstaande maandag :P

Gratis eten tijdens uitzoeken meubels :roflol:

Mag eigenlijk ook wel bij een tafel van 1500 euro :o

idd beide en die je niet telkens hoeft te pushen en pushen maar gewoon uit zichzelf al iets aan haar gezondheid wil doen

voor een vrouw lijkt het mij nog vanzelfsprekender om met je gezondheid bezig te zijn dan voor een man.. iig direct ermee bezig zoals velen waaronder ik op dit forum soms bijna obsessief bezzig kunnen zijn :P

Liefst een chick die zelf lift en gezond eet.
idd beide en die je niet telkens hoeft te pushen en pushen maar gewoon uit zichzelf al iets aan haar gezondheid wil doen
voor een vrouw lijkt het mij nog vanzelfsprekender om met je gezondheid bezig te zijn dan voor een man.. iig direct ermee bezig zoals velen waaronder ik op dit forum soms bijna obsessief bezzig kunnen zijn :P
:)

Gelukkig weer iets beter....hoop morgen weer helemaal 100%. Voor nu eerst weer Foooooddd

Die vrouwen zijn tergend. Ik heb er dagelijks een aantal collega's bij die het nodig vinden om er constant over te praten. Ze weten dat ik voeding en training erg interessant vind, maar die hoscience is tergend. En na elke maand weer falen en dan constant weer opnieuw beginnen met een ander poepdieet...

Loop niet best door leg day..
Moeders vraagt hoe het komt..

Ik zeg: pff, die spuit is toch niet goed gezet denk.
Moeders helemaal over de zeik.

Prachtig hoe ze dan happen haha.

Nee ik gebruik geen aas.

Die vrouwen zijn tergend. Ik heb er dagelijks een aantal collega's bij die het nodig vinden om er constant over te praten. Ze weten dat ik voeding en training erg interessant vind, maar die hoscience is tergend. En na elke maand weer falen en dan constant weer opnieuw beginnen met een ander poepdieet...

ja en zeg er 1 ding over, dat ze wat aan de stevige kant is, zwanger is wat ik sowieso nooit ga vragen aan een vrouw haha want is dat ooit goed uitgepakt als een man het vraagt?, dat ze een zeikende b*ch is..
Dan vlieg je er dezelfde dag nog uit en mag je weer een baan zoeken :P

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 16:50 ----------

Nee ik gebruik geen aas.

hahaha nice dit deed ik vroeger ook wel eens met supplementen ook al mocht ik ze wel gebruiken, werkt zo goed ;D

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 16:51 ----------

Gelukkig weer iets beter....hoop morgen weer helemaal 100%. Voor nu eerst weer Foooooddd

zo veel trainen en dan nog ergens last van? dit soort berichtgeving hoort in een ander topic ;P

Nee ik gebruik geen aas.

:roflol: Dat is wel een goeie. Ook maar eens proberen

oww nee je wordt er juist happy van, laat maar..

Terug
Naar boven