AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • lol echt mooie uitnodigende covers weten dit soort bands altijd te vinden...

    ---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 09:26 ----------



    chillze! hoe lang ga je weg en waar naartoe?

    ---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 09:27 ----------



    You're HC to the bone, to the bone!

    ---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 09:27 ----------



    wat haal je uit hong kong wat je niet hier kunt halen ;D?

    http://shop.ehobbyasia.com/ dit.
     
    Super lekkere training gehad bij nieuwe gym! :D

    nu post work out.. rijst met broccoli/spercibonen en kip. :meal:
     
    vriend van me ontslagen wegens coïtusuele intimidatie op het werk.

    Blijkbaar valt tegen een vet wijf dat veel te bitcherig was over niks zeggen "doe eens normaal, zijn het de tijden van de maand ofzo?" ook daaronder. :roflol: Hij kon er zelf mee lachen.

    Moet niet gekker worden zeg :roflol: als dat al coïtusuele intimidatie is ???

    Wat mijn dag goed maakte: slechts 3 man in de gym, heeeerlijk rustig.
    Plus na mijn leg press ging een jongen erop zitten, zonder ook maar iets te verstellen, en hij had er moeite mee (80 kg dan). Toch wel klein zelf complimentje vond ik :roflol:
     
    Moet niet gekker worden zeg :roflol: als dat al coïtusuele intimidatie is ???

    Wat mijn dag goed maakte: slechts 3 man in de gym, heeeerlijk rustig.
    Plus na mijn leg press ging een jongen erop zitten, zonder ook maar iets te verstellen, en hij had er moeite mee (80 kg dan). Toch wel klein zelf complimentje vond ik :roflol:

    deed ie alleen om je dag goed te maken =[
     
    deed ie alleen om je dag goed te maken =[

    Haha nee, eerlijk gezegd wist hij sws niet wat hij moest doen :( zat bij andere apparaten ook beetje te klote enzo..dus echt complimentje is het toch niet..:( meh..
     
    Zo even onder werktijd kijken naar geile wijven die in hun bikini gaan dansen voor de nieuwe bacardi pineapple commercial:cool::cool:
     
    Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!


    Tijd voor bier en tieten.
     
    M'n zwaarste en beste benentraining tot nu toe gehad. Ik ben nu echt kapot maar oh zo blij. :)
     
    Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!


    Tijd voor bier en tieten.

    lekker, vnv ook een koud biertje drinken, heb er nu al zin in

    OT: weer beetje omhoog gegaan met benchen, al deed het trainen wel belachelijk veel pijn doordat ik over mn hele lijft Ferrari rood ben door het zwemmen van gisteren.

    morgen naar sterkste limburger met diaephi en nog 2 andere, ook best zin in.
     
    weet niet of dit in dag verpest moet of hier maar vind het grappig dat een meisje me ontvriend op facebook heeft omdat ik dr een uur te laat gefeliciteerd had xd. Wat geweldig sneu :P
     
    weet niet of dit in dag verpest moet of hier maar vind het grappig dat een meisje me ontvriend op facebook heeft omdat ik dr een uur te laat gefeliciteerd had xd. Wat geweldig sneu :P


    Idd sneu.. feliciteer bijna nooit iemand, aangezien ik het altijd vergeet.
     
    Idd sneu.. feliciteer bijna nooit iemand, aangezien ik het altijd vergeet.

    Had dr om 2 uur middernacht een berichtje gestuurd, werd ze helemaal boos xd
     
    Ik hou niet van drama queens, heb liever chicks die down to earth zijn..

    Ze maakt overal inderdaad een punt van, is ook te zien hoe goed het gaat in dr leven, had altijd best medelijden met dr. Maar je kan het ook een stuk eenvoudiger aanpakken en je er niet in laten lijden wat stukken beter is.
     
    Back
    Naar boven