XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Das aardig bunkeren zeg, krijg je zoveel kcal clean naar binnen? niiiiice.
Aardig snel metabolisme dan ook neem ik aan, helemaal omdat je ook zo droog bent. Wil je terwijl je spiermassa opbouwt ook extra vet of wil je droog blijven of zelfs droger worden op den duur?
Dat lijkt me voor jou iig het makkelijkste gedeelte, vet op peil houden.

Moet zeggen dat het wel erg wennen was en is nu. Het heeft toch wel aardig wat voet in de aarde mag ik zeggen. Ik kan goed eten hoor! :D hahahah
Hoe mijn metabolisme is??.. ehm... zal vast wel wat sneller zijn dan gemiddeld. Maar zal ook nog wel een opdonder krijgen denk ik met deze stappen. Ik wil vnl spiermassa opbouwen maar zeker niet droger worden. Ik wil nog wel vrouwelijk blijven/worden. Er mag dus best wel wat bij. 8% vind ik toch wel erg laag voor een vrouw (is gemeten met 4-punts meting overigens door een ervaren iemand.)

Eind van de week 2013 range rover sport supercharged weg moeten brengen maar dat ding vandaag al gekregen

Morgen eens kijken hoe hard dat ding wilt :roflol:

Voor het eerst de negeerfunctie gebruikt, dit forum is nu zo veel beter!

TSN 36x haha

Bij mij staan Trenchmouth, TSN en Cryptoread er op. Ik voel me sindsdien stukken beter! :)

:trollface:

i2ltkw.png

2py7q7c.png

Hahahaha jaaaa, dat is zeker die dude die aan mensen vraagt of ze een wijf willen d'pen :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Is nog maar 4 keer genegeerd? :eek:

:roflol: Vraag me af door wie, van sommige dacht ik dat ze genegeerd hadden maar die bleken toch niet te hebben :o

En wie blokkeerd natty nou :o

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 22:04 ----------

Aangezien je toch mod bent. Bespreek eens of het niet mogelijk is iemand een ban te geven als hij 30+ genegeerd is.

Je kan niet zomaar iemand een ban geven, dat is beperking van vrijheid van meningsuiting.

Blijkbaar is dat iets waar ik me niet druk om hoef te maken :o

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 22:15 ----------

Idd, trickster bv :roflol:

Die komt nooit buiten zijn eigen topic geloof ik

Je bent dan ook lang niet meer zo irritant als een tijd geleden. Dit is een compliment.
Lief he?

Terug
Naar boven