Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Veel valt wel mee hoor, aleen missnuke en sjors...

Toevallig die twee, lijkt me meer een onbewuste tactiek van je (die obviously niet zal werken) om een bepaalde reactie (die je nooit zal krijgen) uit te lokken bij ze. Net omdat je het bij die twee doet komt het kansloos over.

Toevallig die twee, lijkt me meer een onbewuste tactiek van je (die obviously niet zal werken) om een bepaalde reactie (die je nooit zal krijgen) uit te lokken bij ze. Net omdat je het bij die twee doet komt het kansloos over.

en zelfs als hij aandacht van ze krijgt kan hij het niet zien omdat hij ze genegt heeft :roflol:

Dit is echt niet toevallig hoor, vraag dit maar aan wat meer normalen mensen ;)

Lieve Tsn, ik zie dat jij mij hebt gequote in dit topic.
Ik weet nog niet hoe achterlijk je echt bent (zal ik gelukkig ook niet achterkomen) maar mag ik jou er aan herinneren dat ik niks van die poep kan lezen.

Mvg, Bill

goeden TRIANINGSSS

,

:roflol:

Lieve Tsn, ik zie dat jij mij hebt gequote in dit topic.
Ik weet nog niet hoe achterlijk je echt bent (zal ik gelukkig ook niet achterkomen) maar mag ik jou er aan herinneren dat ik niks van die poep kan lezen.

Mvg, Bill

haha tja das ook niet mijn probleem he dus kan me verder ook niet echt boeien. yo!

Ik kan verdomme geen links posten nu.. Maar zoek op youtube: Big guy vs. Water bottle

Terug
Naar boven