XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dan moet je zeker heel laag in je vetpercentage gaan. Dat is heel errrgggg zwaar :p Respect.

ah vet hoor welke wedstrijd is dat? sowieso respect, wat crypto zegt :D

Je bent ook weer vroeg van de partij crypto, en wat zal er vandaag door de aders vloeien? ;P

Dan moet je zeker heel laag in je vetpercentage gaan. Dat is heel errrgggg zwaar :p Respect.

Dank je! Het is nog wel te doen, lig nog niet wakker van honger. Maar goed is nog een paar weken, dus wat niet is kan nog komen;) Gaat nu lekker door, niet te snel naar beneden zakken. Heb er in ieder geval super veel zin in:D:p

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 09:27 ----------

ah vet hoor welke wedstrijd is dat? sowieso respect, wat crypto zegt :D

Je bent ook weer vroeg van de partij crypto, en wat zal er vandaag door de aders vloeien? ;P

Beginnerswedstrijd C en D klasse. Enercup in Assen.

dat het lekker koel is buiten. ideaal weer om te werken

Ik denk dat Big T even contact moet opnemen met Jay Cutler voor zijn deel van de winst

big-t.jpg

Dank je! Het is nog wel te doen, lig nog niet wakker van honger. Maar goed is nog een paar weken, dus wat niet is kan nog komen;) Gaat nu lekker door, niet te snel naar beneden zakken. Heb er in ieder geval super veel zin in:D:p
Hou jij ergens een log bij?

Okidoki. Ben wel benieuwd naar hoe jij het aanpakt. Zit momenteel ook in de cut.

Hihi, geheimpjes. Snap het volkomen;)

haha als je vriendin daar foto's van je post en je komt er achter, dan kan ze opt*fen! nicht?

naughty little secrets...

eerste twee pagina's zie ik alleen maar lelijke trollen.

ik zie hele verliefde mensjes

moeten mensen hier maar ook eens mee beginnen

eerste ginger gespot trouwens, was niet veel scrollwerk voor nodig!

Ray met zijn bestuurbare raceauto!:roflol:

Nog een

at 4.13 min xDDD

Laatst bewerkt:
Vandaag onverwachts vroeg klaar met werken, wohooo.

Terug
Naar boven