Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Eerste dagje trainen met m'n nieuwe schema, Sheiko #29
16 setjes bench :eek!: dat ga'k morgen voelen

OO lol eindelijk de YT pagina gevonden..

Golddigger op m'n werk gedished. Heel opvallend haar legging bij haar kont strak trekken bij de koffieautomaat, omkijken en geil beginnen te lachen. Keek haar gewoon serieus aan en liep weg met rolling eyes, haar gezicht was om in te lijsten.
Volgens mij doet ze alles wat los en vast zit op het werk, smerige sloerie.

ik dacht altijd dat CAI aanleggen naar je huis duur was, kom er net achter dat het waarschijnlijk gratis is. meteen een aanvraag gedaan :D

Golddigger op m'n werk gedished. Heel opvallend haar legging bij haar kont strak trekken bij de koffieautomaat, omkijken en geil beginnen te lachen. Keek haar gewoon serieus aan en liep weg met rolling eyes, haar gezicht was om in te lijsten.
Daar kun je leuke dingen mee doen man! **** dat gevoel van walging, en geef toe aan de lusten die je nu zo onderdrukt. Lekker zonder jas hem erin knallen en een paar leuke maanden tegemoet treden.

En ook nog een trainingsvideo :sd:

:p

meer draaien met die shrugs volgende keer, je moet de kop uit de kom draaien, dan pas worden je rotator cuff spieren pas echt sterk

pics?

Goed bezig Ray ! Wist niet dat je trainde , vooral die pose in het begin voor je fans toverde een lach op mijn gezicht

Hahaha ray, je bent echt een held.

Heuul waarschijnlijk weer publicatie (fotografie) jippiejajee.

netjes, wat voor foto reportage heb je gemaakt :)?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Terug
Naar boven