Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Daar kun je leuke dingen mee doen man! **** dat gevoel van walging, en geef toe aan de lusten die je nu zo onderdrukt. Lekker zonder jas hem erin knallen en een paar leuke maanden tegemoet treden.
No thnx. Denk dat er in haar vagina de meest vreemde SOAs zitten waarvan de helft nog onbekend is voor de wetenschappelijke wereld.
Om je een idee te geven: Blond geverfd opgestoken haar a la Tatjana, extreme zonnebank huid, jaar of 40, ruikend naar goedkope parfum(ze laat hele sporen na), hele dag kauwend op kauwgum en een bak make-up waar je een hele Douglas winkel mee kan vullen. Niet echt om over naar huis te schrijven dus.
 
No thnx. Denk dat er in haar vagina de meest vreemde SOAs zitten waarvan de helft nog onbekend is voor de wetenschappelijke wereld.

Om je een idee te geven: Blond geverfd opgestoken haar a la Tatjana, extreme zonnebank huid, jaar of 40, ruikend naar goedkope parfum(ze laat hele sporen na), hele dag kauwend op kauwgum en een bak make-up waar je een hele Douglas winkel mee kan vullen. Niet echt om over naar huis te schrijven dus.

Wel een ideale neukslet voor op het werk. Ik zou er wel raad mee weten ;)
 
De rekening voor m'n bloedonderzoek binnen gekregen. Veel goedkoper dan ik dacht. :D
Ik betaal: € 32,53
Tussenkomst van de mutualiteit: € 93,95
 
De rekening voor m'n bloedonderzoek binnen gekregen. Veel goedkoper dan ik dacht. :D
Ik betaal: € 32,53
Tussenkomst van de mutualiteit: € 93,95

daarom kreeg je meer getest dan mij, die van mij werd verzekerd
 
Dat had ik ook begrepen. Ik had namelijk zelf gevraagd om testosteron en andere waardes te laten testen. Maar wat is dat over die verzekering en waarom kiest een verzekering wat je mag laten testen?

In België kies je gewoon zelf wat je laat testen.

:o

In nl ook maar meestal krijg je maar een bepaald deel vergoed..
 
Zoals bij ons dus. Waar heeft Diaephi het dan over? ???
ik mocht me van de doktor alleen laten testen op stofjes waar ik een medische reden voor kon geven
 
ik mocht me van de doktor alleen laten testen op stofjes waar ik een medische reden voor kon geven

Je zegt ik voel me moe, herstel niet goed. En dat is toch een medische reden?
 
ik mocht me van de doktor alleen laten testen op stofjes waar ik een medische reden voor kon geven

brotip: gewoon je opgeven voor spermadonor te worden en dan testen ze alles gratis. Als je dan vervolgens gewoon niet gaat heb je dat medische onderzoek gewoon gratis gekregen;)

brotip2: voor eventuele contractverplichtingen 100% zeker te vermijden is het aan te raden om de dag ervoor anale coïtus te hebben met een met hiv geinfecteerde homo.
 
brotip: gewoon je opgeven voor spermadonor te worden en dan testen ze alles gratis. Als je dan vervolgens gewoon niet gaat heb je dat medische onderzoek gewoon gratis gekregen;)

brotip2: voor eventuele contractverplichtingen 100% zeker te vermijden is het aan te raden om de dag ervoor anale coïtus te hebben met een met hiv geinfecteerde homo.
Pleonasme






geintje Eric
 
Back
Naar boven