Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

t*ring, draait alles voor jullie om coïtus?

---------- Post added 14 August 2013 at 13:20 ----------

jeetje hé

niet alles, ben net een pak acoïtusueler geworden sinds mn neef zijn neukertje geknocked-up heeft en "verantwoordelijkheid" moest nemen.

gevolg: gezien ik een hekel heb aan "single moms", vertrouw ik losse/oude scharrels niet meer zo, dus ga liever voor Madame Cinq dan een wip.

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 14:08 ----------

Of je probeert iets te accepteren :p

is that a gay-insinuation?

Ik zou er geen enkel probleem mee hebben en mijn familie ook niet(heb een homo-neef langs de andere kans van de familie, hij en zijn vriend zijn gewoon geaccepteerd), maar volgens mij was ik als ik vrouw was nog lesbisch.

Laatst bewerkt:
@Calyptus
Neen, doelde dat op een coïtusloos bestaan. En kinderen is ook niet mijn ding. Ja, om op ze te gaan staan.

@preach: interessant

zo scream4 kijken. met Hayden Panettiere hnnnnnngggggg

Mannen moeten gewoon inspraak krijgen over abortus. Wanneer vrouw t kind wilt houden betaalt ze er ook maar zelf voor, zeker wanneer t mislukte anticonceptie is.

Enkel kosten voor abortus zou de man helft van moeten betalen

@Calyptus
Neen, doelde dat op een coïtusloos bestaan. En kinderen is ook niet mijn ding. Ja, om op ze te gaan staan.

@Preach: interessant

een coïtusloos bestaan nu niet, een bestaan waar coïtus en wijven maar een klein onderdeel is tov zelfontplooiing wel.

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 14:20 ----------

Mannen moeten gewoon inspraak krijgen over abortus. Wanneer vrouw t kind wilt houden betaalt ze er ook maar zelf voor, zeker wanneer t mislukte anticonceptie is.

makkelijk te omzeilen door gewoon de zwangerschap te verzwijgen tot de toegestaade periode voor abortus voorbij is.
Als het om vrouwen en biologische klok/golddigging aan komt zijn ze echt tot veel in staat.

Nice:)

als dat wijf de anti conceptie vergeet de nemen is ze gewoon een domme k*t, moet ze maar een morning after gaan halen.

Is puur-natuur zo heerlijk, omdat je er ook diverse risico's mee loopt? Als dat zo is, dan is God (de natuur) best wel geniaal_0_

makkelijk te omzeilen door gewoon de zwangerschap te verzwijgen tot de toegestaade periode voor abortus voorbij is.
Als het om vrouwen en biologische klok/golddigging aan komt zijn ze echt tot veel in staat.

Klopt maar daar moeten ze dan wel zelf voor betalen.

Moest iemand zoiets bij mij flikken zou ik haar t leven zo zuur mogelijk maken binnen wat onze rechtsstaat toestaat :o

Als ik ga trouwen laat ik ook vastleggen dat er onder geen enkele voorwaarde alimentatie betaald hoeft te worden. Prima als ze dan zelf de kinderen wilt maar dan mag ze daar zelf ook voor betalen. Alimentatie is net zo achterlijk als het eten voor de hond van de buren betalen.

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 14:28 ----------

als dat wijf de anti conceptie vergeet de nemen is ze gewoon een domme k*t, moet ze maar een morning after gaan halen.

True, man zou alleen medeverantwoordelijk moeten kunnen zijn wanneer vrouw aan kan tonen dat hij wist dat ze geen anticonceptie nam en dat ze niet nalatig geweest is met het testen op zwangerschap.

Nee want bewijslast is bij jou om te bewijzen dat ze iets verzweeg, wat vrijwel onmogelijk is (woord tegen woord+ proving a negative).

Moest iemand zoiets bij mij flikken zou ik haar t leven zo zuur mogelijk maken binnen wat onze rechtsstaat toestaat :o

Niet veel gezien je in de doos vliegt als je geen alimentatie betaald.

Als ik ga trouwen laat ik ook vastleggen dat er onder geen enkele voorwaarde alimentatie betaald hoeft te worden. Prima als ze dan zelf de kinderen wilt maar dan mag ze daar zelf ook voor betalen. Alimentatie is net zo achterlijk als het eten voor de hond van de buren betalen.

Geloof nooit dat dit rechtsgeldig kan gezien juridisch altijd in het belang van het kind wordt geoordeeld.

True, man zou alleen medeverantwoordelijk moeten kunnen zijn wanneer vrouw aan kan tonen dat hij wist dat ze geen anticonceptie nam en dat ze niet nalatig geweest is met het testen op zwangerschap.

Dat is een clausule waar de man misbruik van kan maken, en nadelig voor het kind, dus komt er wederom nooit door.

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 14:28 ----------

vriend van me had dat :roflol: net dat wijf gebalt, zegt ze owja ben al twee dagen anti conceptie vergeten

Nee want bewijslast is bij jou om te bewijzen dat ze iets verzweeg, wat vrijwel onmogelijk is (woord tegen woord+ proving a negative).

Niet veel gezien je in de doos vliegt als je geen alimentatie betaald.

Geloof nooit dat dit rechtsgeldig kan gezien juridisch altijd in het belang van het kind wordt geoordeeld.

Dat is een clausule waar de man misbruik van kan maken, en nadelig voor het kind, dus komt er wederom nooit door.

Klopt maar waarom zou de man aan de vrouw geld moeten betalen? Alsof vrouwen moeten betalen wanneer ze een man met een soa opzadelen.

Als een vrouw geen kinderen kan veroorloven moet ze maar benen tegen elkaar houden of verantwoord omgaan met haar anticonceptie.

Ik zorg er ieder geval voor dat ik bewijs heb dat de lui met wie ik naar bed ga de pil slikken en als ze t dan toch voor elkaar krijgen om zwanger te raken dan gaat ze naar geld halen bij de fabrikant van haar anticonceptie pil. Als ze t waagt geld bij mij te gaan proberen los te peuteren ga ik alles op alles zetten om het volledige ouderschap over dat kind te krijgen.

En natuurlijk is t er wel door te drukken dat er geen alimentatie betaald moet worden. Kan gewoon contractueel vastgelegd worden dat eerste levensbehoeften van t kind verhoudingsgewijs betaald worden gebaseerd op de tijd dat kinderen doorbrengen bij 1 van de ouders. Ik ga geen geld betalen zodat mijn kinderen bij mijn vrouw kunnen zijn.

vriend van me had dat :roflol: net dat wijf gebalt, zegt ze owja ben al twee dagen anti conceptie vergeten
Dat zijn van die t*ring verdoete klote streken. Al denk ik wel dat vrouwen vooraf het vrijpartij bepaalde soorten vragen stelt, waaruit je een beetje kan leiden waar die baarmoeder op uit is. Mits je reflecteert natuurlijk. Maar je zult ook van die achterbakse, onbetrouwbare vrouwen tegenkomen die je steeds 10 stappen voor zijn, en op alle vlakken machtig zijn. En het mooie is; als man heb je niks door en voel jij je geweldig! :D Vrouwen zijn geniale wezens.

Ja ik hoorde inderdaad ook zoiets dat jongen er achter kwam dat wijf al 2 maanden gestopt was met anticonceptie @ 17 jaar omdat ze een kind wilde.

Terug
Naar boven