AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Klopt maar waarom zou de man aan de vrouw geld moeten betalen? Alsof vrouwen moeten betalen wanneer ze een man met een soa opzadelen.

Dus een soa is vergelijkbaar met een kind? Wat een rot-analogie... :roflol:

Als een vrouw geen kinderen kan veroorloven moet ze maar benen tegen elkaar houden of verantwoord omgaan met haar anticonceptie.

red herring, kinderwens is niet rationeel gestuurd, het is biologisch/hormonaal gestuurd. Om maar te zwijgen over dat wij vooral tussen de benen willen, en veel vrouwen best kunnen zonder coïtus voor het huwelijk, bij snelle huwelijken.

Ik zorg er ieder geval voor dat ik bewijs heb dat de lui met wie ik naar bed ga de pil slikken en als ze t dan toch voor elkaar krijgen om zwanger te raken dan gaat ze naar geld halen bij de fabrikant van haar anticonceptie pil.

En jij denk dat fabrikanten zich hier niet tegen ingedekt hebben? :roflol: Lees de bijsluiter eens over effectiviteit van de pil.

Als ze t waagt geld bij mij te gaan proberen los te peuteren ga ik alles op alles zetten om het volledige ouderschap over dat kind te krijgen.

gezien jouw verleden, good luck :roflol:

En natuurlijk is t er wel door te drukken dat er geen alimentatie betaald moet worden. Kan gewoon contractueel vastgelegd worden dat eerste levensbehoeften van t kind verhoudingsgewijs betaald worden gebaseerd op de tijd dat kinderen doorbrengen bij 1 van de ouders. Ik ga geen geld betalen zodat mijn kinderen bij mijn vrouw kunnen zijn.

Ik wil trouwens eens zien welke meid er nog wil nadat je zo'n contractje voorlegt voor het nken :roflol:. Lekker romantisch.

Blijf lachen om jouw gedachtegangen.

Laatst bewerkt:
:roflol: Dan maar geen kinderen.

Ik tatoeëren wel 'gebruik op eigen risico' op mijn pik.

En dat hormoon gestuurde gebeuren is natuurlijk onzin. Anders kun je ook wel gewoon wijven gaan verkrachten en zeggen ja waren mijn hormonen.

Zijn genoeg leefhoofdige hopeloze gevallen waar zelfs xyxzzyyzzyzabc op kan geraken zonder veel moeite.

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 15:09 ----------

:roflol: Dan maar geen kinderen.

Ik tatoeëren wel 'gebruik op eigen risico' op mijn pik.

En dat hormoon gestuurde gebeuren is natuurlijk onzin. Anders kun je ook wel gewoon wijven gaan verkrachten en zeggen ja waren mijn hormonen.

ja, want een kind of een verkrachting is vrij gelijkaardig strafrechterlijk gezien :roflol:

Zijn genoeg leefhoofdige hopeloze gevallen waar zelfs xyxzzyyzzyzabc op kan geraken zonder veel moeite.

True story.

Overigens willen 14 jarige kinderen toch geen baby dus hoef ik me niet druk te maken om vrouwen die geld willen dmv baby. Helaas proberen ze het wel op andere manieren

True story.

Overigens willen 14 jarige kinderen toch geen baby dus hoef ik me niet druk te maken om vrouwen die geld willen dmv baby. Helaas proberen ze het wel op andere manieren

nou, mn eerste vriendinnetje(14 ofzo, nocoïtus :() had al een kind op haar 17de, dus pas maar op.

Again, kinderwens is voor het grootste deel biologisch/hormonaal gestuurd, als je dan een l**ghoofd hebt die denkt dat ze er klaar voor is, of gewoon volzit en geen abortus wilt...

Ps: dit is een reductio ad absurdum, ik ben niet zo dom.

ik begin een jerry springer gevoel te krijgen in dit topic

:popcorn:

Kan me er niks bij voorstellen, sorry :o

FatGirls.png

Hey Lou ferrigno.....

Terug
Naar boven