AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol:

Eigenlijk moet ik me gewoon steriliseren. Zaad is toch al ingevroren dus kan ik ook geen psychopaat achter me aan krijgen die wilt nken voor baby geld.

ik heb hier al aan zitten denken, maar als ik mijn mening van 10 jaar geleden bezie over sommige zaken(was communist omdat ik niet doorhad dat het in het echt nooit kan werken), tjah, wie weet is het binnen 5 jaar anders.

Plus een operatie waarin ze aan mn ballen zitten, piss off.

Laatst bewerkt:
ik heb hier al aan zitten denken, maar als ik mijn mening van 10 jaar geleden bezie over sommige zaken(was communist omdat ik niet doorhad dat het in het echt nooit kan werken), tjah, wie weet is het binnen 5 jaar anders.

Als je je zaad in laat vriezen kun je kinderen krijgen maar geen onverwachte kinderen.

Eigenlijk weet je dat nu eigenlijk ook wel toch? Diep van binnen, Calyptus;) Als ze perfect is en jij wilt haar alles schenken wat jij bezit..

:roflol::roflol:

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 15:30 ----------

Als je je zaad in laat vriezen kun je kinderen krijgen maar geen onverwachte kinderen.

niet iedereen zn zaad kan onbeschadigd ingevroren worden :)

xD communist. zelfspot s heerlijk. gij zult veel poepen.

:roflol::roflol:

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 15:30 ----------

niet iedereen zn zaad kan onbeschadigd ingevroren worden :)

True.

Ach, over 10 jaar kunnen ze zaadleiders wel weer aan elkaar maken of sperma uit de balzak halen.

Neemt niet weg dat als ik er achter kom dat mijn vriendin zwanger is ik gewoon abortuspillen door haar eten doe.

zoals een klassieke filosoof ooit zei, "Only imbeciles never change their opinions"
Dan ben ik daar ver weg het tegenovergestelde van:roflol:

---------- Post added 14 August 2013 at 15:41 ----------

True.

Neemt niet weg dat als ik er achter kom dat mijn vriendin zwanger is ik gewoon abortuspillen door haar eten doe.
HAHAHA, doe gewoon cyanide dude:D Of een hoge dosis kaliumpoeder

Ik ben niet zo van t moorden.

Maar niemand zal mij laten betalen voor iets wat ik niet wil

Daar denk je wel anders over als DBB-knokploeg voor je neus staat :D

Doe niet zo moeilijk, er komt binnenkort al ''de pil'' voor de man. Even geduld hebben dus Calyptus.

staat hier zon radiosysteem op bluetooth, lekker collegaatjes pesten door carnavals muziek van de efteling knoerhard aan te zetten

:D;)
Hey cool, ik doe momenteel niet anders dan naar RC auto's te kijken..(2e scherm LOL)..

gisteren ook wezen vliegen met de auto, aardig wat schade (zelf bewuste schade) :banana:

Koop fatsoenlijke auto's dan, traxxas slash is niet kapot te krijgen :roflol:

Nouja na lang proberen hadden we een gebroken voor arm maar verder was die onverwoestbaar.

Koop fatsoenlijke auto's dan, traxxas slash is niet kapot te krijgen :roflol:

Nouja na lang proberen hadden we een gebroken voor arm maar verder was die onverwoestbaar.
Ja ik ga ook verder met Traxxas :cool:
maar het is kap schade en 2x clip houders zijn afgebroken...

Een mooie donatie gekregen van een gebruiker van mijn cms. Ik wou er een commercieel product van maken dat vond hij blijkbaar geen goed idee. :heart:

Terug
Naar boven