Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (7 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    74

Users who are viewing this thread

Haatbaardje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
15 jan 2012
Massa
92kg
Haha ik zal ook niet zo moeilijk te vinden zijn ben ik bang.. Wel knap dat het je is gelukt, ben wel benieuwd eigenlijk.

Iedereen is hier wel te vinden, zeker als je een paar fotos van jezelf hebt gepost of naar meets bent geweest of ook maar enige info over jezelf of je locatie hebt gepost. En als je deze username dan ook nog eens op andere plekken gebruikt is het enkel het punt van hoe graag wil je iemand vinden.

Chickenkip

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2012
Lengte
1m68
Massa
76kg
Iedereen is hier wel te vinden, zeker als je een paar fotos van jezelf hebt gepost of naar meets bent geweest of ook maar enige info over jezelf of je locatie hebt gepost. En als je deze username dan ook nog eens op andere plekken gebruikt is het enkel het punt van hoe graag wil je iemand vinden.

ik denk dat ik dan nog wel redelijk goed verstopt zit

Chickenkip

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2012
Lengte
1m68
Massa
76kg

Tis dat ik er niets mee win maar anders had ik je wel gaan zoeken :P

oh ja dat zijn veel posts natuurlijk. grootste deel is volgens mij toch met posts als ''even lekker eitje gebakken'' of ''heehehehee nee jij bent homo''

peppie01

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
17 feb 2013
Lengte
1m74
Massa
82kg

Ja eens, het maakt me ook niet uit of iemand mij vind of niet.

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Lengte
1m83
Ziet er naar uit dat ik aan de ketting lig :o

Lorenzzzz

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 feb 2010
Lengte
1m90
Massa
90kg
Jep, tijdens het nken dus even je stopwatch zetten en na 15m je partner inlichten dat het tijd is voor een nieuwe condoom. Ze zeggen ook wel 'ieder kwartier 'n nieuw condoom om de staaf van plezier'.

Doet iedereen dit serieus? Was twee uur bezig met dezelfde en eigenlijk nooit nagedacht over dat hij vervangen moest worden..

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
Lid geworden
9 sep 2011
Ja trek je zo hard ja?

:trollface:
Yup.
smug.png

Trium

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 feb 2011
Lengte
1m88
Massa
121kg
Jep, tijdens het nken dus even je stopwatch zetten en na 15m je partner inlichten dat het tijd is voor een nieuwe condoom. Ze zeggen ook wel 'ieder kwartier 'n nieuw condoom om de staaf van plezier'.

Ik neem altijd wel oordoppen en een wasknijper mee. Oordoppen tegen het gegil en de wasknijper tegen de geur van smeulend rubber. Alles behalve langzamer aan doen, is mijn motto.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Ik neem altijd wel oordoppen en een wasknijper mee. Oordoppen tegen het gegil en de wasknijper tegen de geur van smeulend rubber. Alles behalve langzamer aan doen, is mijn motto.

Lekker scheuren

mat

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
Doet iedereen dit serieus? Was twee uur bezig met dezelfde en eigenlijk nooit nagedacht over dat hij vervangen moest worden..
Gebruik gewoon nog steeds varkensdarmen zoals vroeger, stukken steviger.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Gebruik gewoon nog steeds varkensdarmen zoals vroeger, stukken steviger.

Dat is wel heel oud, moslims hebben die techniek allang verfijnt door schapen darmen te gebruiken zonder dat het dier daarvoor gedood hoefde te worden.

crypt0read

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 aug 2012
Lengte
1m99
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Een condoom is sowieso niet prettig.

Ik neuk nog liever helemaal niet dan met condoom, wat een klote dingen zijn dat zeg.
Ik neuk ook liever niet. Dat vind ik te menselijk.

Naar boven