AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (18 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Indien de persoon die zelf opgenomen wordt in het rusthuis zelf deze keuze maakt is deze persoon de DMU denk ik, indien de keuze gemaakt wordt voor hen door hun kinderen zijn zij de DMU denk ik
    Voor inkopen zoals voeding :p
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Ik vind het persoonlijk best een verassing.
    mijn anderen account werd ik 1x genegeerd....

    Ik ben 4x genegeerd ofzo, de paar van wie ik het weet vieren elke dag downie dag dus ik maak me er niet druk om :roflol: . Negeer zelf niemand, zou me meer gaan frustreren om halve discussies die gequoted worden en niet weten wat er allemaal gezegd wordt dan aan personen zelf.

    ---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 17:13 ----------

    Missnuke natuurlijk. Is hier niet het Viva of Ellegirl forum.

    Had ik kunnen raden :p
     
    Ik ben 4x genegeerd ofzo, de paar van wie ik het weet vieren elke dag downie dag dus ik maak me er niet druk om :roflol: . Negeer zelf niemand, zou me meer gaan frustreren om halve discussies die gequoted worden en niet weten wat er allemaal gezegd wordt dan aan personen zelf.

    :roflol::roflol::thumb:
     

    2r7r8si.jpg

    links toch?

    succes met backtracen :trollface:
     
    Hmmm, heerlijk. Van die jonge Germaanse snoeten. Lekker met van die heerlijke wangetjes. Krijg zin om in jullie wangen te knijpen jongens. Vooral die helemaal links staat en de zijkanten kaal heeft geschoren:heart:
     
    Laatst bewerkt:
    Hmmm, heerlijk. Van die jonge Germaanse snoeten. Lekker met van die heerlijke wangetjes. Krijg zin om in jullie wangen te knijpen jongens. Voor die helemaal links staat en de zijkanten kaal heeft geschoren:heart:
    :roflol:

    Ben ik blij dat ik daar niet bij sta....
     
    boys hebben schijt, big-t is pleased met de marketing
     
    boys hebben schijt, big-t is pleased met de marketing

    Big t staat niet toe dat je t shirts maakt met DBB er op :p

    Denk niet dat hij perse marketing nodig heeft
     
    Ah die Rikkert toch..
     
    Beter blijft die weg, wat een kneus was dat
     
    Lekker daggie gehad.
    Eerst zandsculpturenfestival in Sneek.
    Daarna winkelen en geslaagd voor een nieuwe sportbroek, 3 tops en 2 bidons (die zijn voor op mijn werk. :D)
    en nu zo mosselen eten! :meal:
     
    Back
    Naar boven