MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • De oma met het meeste geld *met het lekkerste lichaam:nanner:*?
     
    Hij is pist omdat ik niet reageerde op die domme mails van hem. En hem niet genoeg bedankt hebt voor randje om mijn ava die hij gemaakt had.. pfffff hoe zielig kun je zijn..

    ah das geen reden om nu geen avatar te nemen hè, hoeft geen mooi randje om :D
     
    Weg met de randjes. Ga liever voor de lijn met MissNuke, om daarna lekker te schommelen.
     
    ah das geen reden om nu geen avatar te nemen hè, hoeft geen mooi randje om :D
    HAHHA :roflol:
    Wie is hier nou triest, je blijf er maar over door zagen , leuk hé al die mensen die JOU op ignore zetten , maak JOU erg triest /steekt tong uit !!!!!!!!

    Dit maakt mijn dag wel weer goed , NANANNANANA......
     
    HAHHA :roflol:
    Wie is hier nou triest, je blijf er maar over door zagen , leuk hé al die mensen die JOU op ignore zetten , maak JOU erg triest /steekt tong uit !!!!!!!!

    Dit maakt mijn dag wel weer goed , NANANNANANA......

    Anchorman_well_that_escalated_quickly_966.jpg
     
    Haha idd. mja alleen de batties hechten veel waarde aan hun anonimiteit op dit forum...

    haha ben dan 1 van die batties, maar kijk dan ook wat ik hier allemaal al voor zinnige en onzinnige zooi heb gepost :P Heb daar liever geen leuke duckface foto aan gekopppeld totdat ik ook boven de 300 deadlift :D
     
    Wie kan me helpen. Wat is de DMU (decision making unit) van een rusthuis? -> Inkoper?

    Indien de persoon die zelf opgenomen wordt in het rusthuis zelf deze keuze maakt is deze persoon de DMU denk ik, indien de keuze gemaakt wordt voor hen door hun kinderen zijn zij de DMU denk ik
     
    MissNuke,

    Ik ben een wanhopige tiener. Wil je uit wraak coïtus met mij hebben? Dat is een dikke middelvinger naar Ray toe. Je weet hoe het spel werkt. Ik zou dominant zijn, dat beloof ik.
     
    HAHHA :roflol:
    Wie is hier nou triest, je blijf er maar over door zagen , leuk hé al die mensen die JOU op ignore zetten , maak JOU erg triest /steekt tong uit !!!!!!!!

    Dit maakt mijn dag wel weer goed , NANANNANANA......

    haha aw lieverd toch :D Ik heb een dagje niet op dit forum gekeken, jaja een hele dag, zag die reply van haar en dacht ik stuur ff wat terug met een quote...
    Dit spijt me heel erg ray en je biceps intimideren mij erg via internet dus hou me verder wel stil :D
    die ignores vinnik alleen maar helemaal mooi
     
    MissNuke,

    Ik ben een wanhopige tiener. Wil je uit wraak coïtus met mij hebben? Dat is een dikke middelvinger naar Ray toe. Je weet hoe het spel werkt. Ik zou dominant zijn, dat beloof ik.
    :D
    Je moet naakt foto's van haar vragen , heb ik ook is gedaan. heel dbb werd gek :roflol:
     
    ga maar ff die woede van je af trainen :) of is het ijzer al aan de beurt geweest heute tag?
     
    Gelukkig heb ik 1 iemand op mijn negeerlijst.

    Warempel is het niet Ray(mond).
     
    kan ik nog wel mn nieuwe typrecords in het daarvoor bestemde topic linken zodat jij ze nog wel kunt lezen? of is dit vanaf nu allemaal tevergeefs :(
     
    140 woorden per minuut is al gehaald maar ik weet nog dat ik pas toestemming heb vanaf 150 wpm om te mogen posten
     
    :D
    Je moet naakt foto's van haar vragen , heb ik ook is gedaan. heel dbb werd gek :roflol:

    Och, ook tijdens het trainen draag ik altijd een kogelvrije vest onder mijn kleding:

    Lieve MissNuke,

    stuur eens een naaktfoto naar mij. Het liefst één in HD kwaliteit, van jou met een wit snot-achtige substantie over jouw gezicht lekkend in je mond.
     
    MissNuke,

    Ik ben een wanhopige tiener. Wil je uit wraak coïtus met mij hebben? Dat is een dikke middelvinger naar Ray toe. Je weet hoe het spel werkt. Ik zou dominant zijn, dat beloof ik.

    2dij7r7.jpg
     
    kan ik nog wel mn nieuwe typrecords in het daarvoor bestemde topic linken zodat jij ze nog wel kunt lezen? of is dit vanaf nu allemaal tevergeefs :(
    Jij staat ook niet op de negeer hoor.
     
    Back
    Naar boven