MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nu heb ik ook zin in kippetjes :(

Lekkalekkar

Ben beheerder van DBB facebook pagina.
Maakte wel mn dag goed.. lol

230 Dollar rijker en heb nog een halve dag om er nog meer van te maken.

Deze nacht had ik nog eens een geile lekkere droom. Ik deed stage als assisent manager ofziets ???

En ter liep nog een stagiaire rond, licht rood haar tot aan de schouders, lekkere tetjes, dun lichaampje en opeens zat ik in een kamer en zei kwam binnen. Zei begon haar uit te kleden tot aan haar lingerie begint met haar k*tje tegen mijn derde beentje op te schuren en toen opeens jizz in my pants :D

http://www.youtube.com/watch?v=4pXfHLUlZf4

Ik was al blij dat ik niet wakker werd op het moment dat ik in mijn droom ging komen :D

Deze nacht had ik nog eens een geile lekkere droom. Ik deed stage als assisent manager ofziets ???

En ter liep nog een stagiaire rond, licht rood haar tot aan de schouders, lekkere tetjes, dun lichaampje en opeens zat ik in een kamer en zei kwam binnen. Zei begon haar uit te kleden tot aan haar lingerie begint met haar k*tje tegen mijn derde beentje op te schuren en toen opeens jizz in my pants :D

*filmpje*

Ik was al blij dat ik niet wakker werd op het moment dat ik in mijn droom ging komen :D

Filmpje is oud brah.

Echt een belgen opmerking
:wanker:

Moeders heeft een iPhone 4 van der werk gekregen. Gratis en voor niets. Nu issie van mij. Moehahahaha

vriedin zegt:
weetje waar ik net aan dacht??
ik denk aan hoe wij coïtuss hebben, zo fijn
ik heb nu zin in jou !

morgen keihard kontnken!!!!

ik heb eindelijk na 5 dagen nog eens kunnen gaan schijten, zat al sinds zaterdag met een verstopping. Maar nu alles eruit en ik zweer, het klonk alsof er "halleluja" uit mijn poepert kwam!

Terug
Naar boven