fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben beheerder van DBB facebook pagina.
Maakte wel mn dag goed.. lol
Zeg gewoon dat ik mod wil worden, werkt ook wel.Moet je na 'n tijd zeggen dat het beheren je veel tijd kost en dat je elite membership op eist.
230 Dollar rijker en heb nog een halve dag om er nog meer van te maken.
Nope, partypoker en full tilt. Alleen op full tilt heb ik zwaar weinig volgens mij.
!

Deze nacht had ik nog eens een geile lekkere droom. Ik deed stage als assisent manager ofziets
En ter liep nog een stagiaire rond, licht rood haar tot aan de schouders, lekkere tetjes, dun lichaampje en opeens zat ik in een kamer en zei kwam binnen. Zei begon haar uit te kleden tot aan haar lingerie begint met haar k*tje tegen mijn derde beentje op te schuren en toen opeens jizz in my pants
*filmpje*
Ik was al blij dat ik niet wakker werd op het moment dat ik in mijn droom ging komen![]()
Moeders heeft een iPhone 4 van der werk gekregen. Gratis en voor niets. Nu issie van mij. Moehahahaha
Wil je niet weten denk ik.

vriedin zegt:
weetje waar ik net aan dacht??
ik denk aan hoe wij coïtuss hebben, zo fijn
ik heb nu zin in jou !
morgen keihard kontnken!!!!
hopelijk ruikt jouw kamer naar parfum want welke stank dat er daar uit komt bij haar?!
No joke.Joke.