XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Sinds ik 4 liter chocomel per dag drink maak ik de gains van m'n leven(aankomen)..EN!!
schijt ik heerlijk :trollfacex:

ik heb eindelijk na 5 dagen nog eens kunnen gaan schijten, zat al sinds zaterdag met een verstopping. Maar nu alles eruit en ik zweer, het klonk alsof er "halleluja" uit mijn poepert kwam!

Ik heb dat ook eens gehad. Jezus christus dat waren de ergste 4 dagen van mn leven. Wel 10x op het toilet gezeten zonder resultaat. Toen op die magische middag.. ik ging zitten en ik merkte dat de karavaan weer in beweging was.. weliswaar met een tergend laag tempo..maar daar kwam het!

1 harde keutel die als een soort kurk fungeerde verliet mijn derrière onder begeleiding van mijn gekreun en geschreeuw (het schuurde enorm erg) Vervolgens kwam er een onafgebroken stroom van stront uitzetten. Viscositeit was van erg dik en hard tot erg dun en nat te noemen. Toen het kwaad geschied was heb ik nog een kwartiertje juichend op de pot zitten nagenieten van de 7-ponder die ik zojuist had geloosd. Man, wat voelde ik me gelukkig :D

Ik heb dat ook eens gehad. Jezus christus dat waren de ergste 4 dagen van mn leven. Wel 10x op het toilet gezeten zonder resultaat. Toen op die magische middag.. ik ging zitten en ik merkte dat de karavaan weer in beweging was.. weliswaar met een tergend laag tempo..maar daar kwam het!

1 harde keutel die als een soort kurk fungeerde verliet mijn derrière onder begeleiding van mijn gekreun en geschreeuw (het schuurde enorm erg) Vervolgens kwam er een onafgebroken stroom van stront uitzetten. Viscositeit was van erg dik en hard tot erg dun en nat te noemen. Toen het kwaad geschied was heb ik nog een kwartiertje juichend op de pot zitten nagenieten van de 7-ponder die ik zojuist had geloosd. Man, wat voelde ik me gelukkig :D

wat een epic verhaal :)

Wat een gelul allemaal:tanden:, Chocomel brah, jwz

haha ja man echt net hetzelfd hier :p en die geur nog nooit zoiets goors maar tegelijkertijd toch zo lekkers geroken :p
maar die 5 dagen vooraf waren idd wel hell, 's nachts echt niet kunnen slapen van de pijnlijke krampen en druk in de onderrug en buikstreek

Meen je niet brah, k*t hé :scratch:
Waar haal je je 'gains' dan uit ;-) ?

:trollface:

Vergeet niet dat ik dus ook geen kwark mag, geen whey, geen kaas, geen chocola. Niks waar ook maar 1ml lactose in zit. En geloof me, dat is echt veel. Tegenwoordig stoppen ze zelfs in bepaalde merken kipfilet melk.

per dag is het
-15 of meer boterhammen met kipfilet/of stroop (met sla of tomaat of w/e om de smaak afwisselend te houden)
-1 weightgainer
-2x kip met rijst (om 2 uur ongeveer en als avondeten)
-4 eitjes
-blikje ananas
-banaan (en vaak nog meer fruit als een appel etc)
-blikje tonijn (voor slapen)
- 3 of 4 liter water
+ als ik honger heb nog ontbijtkoek tussen de maaltijden door of iets anders dat niet zo slecht is.

7 maanden dit dieet = 15 kg erbij. nauwelijks in BF omhooggegaan omdat ik echt ****ing snelle stofwisseling heb en altijd honger heb.

mooi schema , maar waarom zit er geen kwark ,whey, kaas , chocola , melk in verwerkt?

Vergeet niet dat ik dus ook geen kwark mag, geen whey, geen kaas, geen chocola. Niks waar ook maar 1ml lactose in zit. En geloof me, dat is echt veel. Tegenwoordig stoppen ze zelfs in bepaalde merken kipfilet melk.

Wel ziek die Koemelk-allergie, heb ff de symptomen opgezocht, lol son :eek2::thumbdown:

de leuke achter grond :D

Wel ziek die Koemelk-allergie, heb ff de symptomen opgezocht, lol son :eek2::thumbdown:

Klopt, ik mag echt ****ing weinig maar ik weet niet beter dus het boeit me niet. Ik ben wel super gemotiveerd om juist hierom er voor de volle 100% voor te gaan. 15 kg in 7 maanden vind ik persoonlijk geen slecht resultaat voor een persoon in mijn positie.

Klopt, ik mag echt ****ing weinig maar ik weet niet beter dus het boeit me niet. Ik ben wel super gemotiveerd om juist hierom er voor de volle 100% voor te gaan. 15 kg in 7 maanden vind ik persoonlijk geen slecht resultaat voor een persoon in mijn positie.

Heb je zeker goed gedaan ;-), ik heb 16 kg in 6 maanden erbij kregen (is ook sinds ik train lolz), maar dan met de vreterijen die jij niet mag ;-)

ik 2 kg in 2 jaar

Terug
Naar boven