XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

nice

7 jarige buurjongetje en z'n vriendje zijn in de tuin met onze hond aan t spelen

Vraagt dat vriendje opeens: waar is jullie moeder eigenlijk?
Buurjongetje reageert alsof t dood normaal is: in de hemel.. Door kanker

Wist niet of ik er om moest lachen of niet :roflol:

Maar wel goed dat die gewoon normaal over doet, blijft triest maar is toch belangrijk dat je verder gaat met je leven

7 jarige buurjongetje en z'n vriendje zijn in de tuin met onze hond aan t spelen

Maar wel goed dat die gewoon normaal over doet, blijft triest maar is toch belangrijk dat je verder gaat met je leven

Wat ben je toch ook een debiel.

:D sommige mensen worden ook nooit volwassen... maar ja... lang leve de lol toch? :rolleyes:

Ga gewoon dood, en bewijs daarmee de maatschappij een dienst door je genen uit de samenleving te verwijderen.

beetje zielig dat afzeiken, zitten niet meer op de basisschool he

2 potjes bowlen gewonnen met in totaal 10 man terwijl ik nooit bowl. :roflol:

Sorry niks ten nadelen van jou maat,
maar wat is dat een mong*len sport zeg :o
Ik vond het wel wat hebben, sexy lopend en met de kont swingend naar het publiek, vervolgens zo hard mogelijk de bal smijten naar de kegels. Ik denk dat ik de roeping in m'n leven heb gevonden.. maar wat een t*ring muziek zeg ook irritant waren die discolichten.

Ik vond het wel wat hebben, sexy lopend en met de kont swingend naar het publiek, vervolgens zo hard mogelijk de bal smijten naar de kegels. Ik denk dat ik de roeping in m'n leven heb gevonden.. maar wat een t*ring muziek zeg ook irritant waren die discolichten.
Hmm nu je dit zo neer zet, krijg ik toch wel de kriebels :D

discobowlen.png

:roflol:

Kijk die top comments :roflol: en dan die van Antoine

Terug
Naar boven