Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
http://forum.dutchbodybuilding.com/...ot-bismillah-335112/index175.html#post7966322 epische soeps, wat een niveau!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

7 jarige buurjongetje en z'n vriendje zijn in de tuin met onze hond aan t spelen
Vraagt dat vriendje opeens: waar is jullie moeder eigenlijk?
Buurjongetje reageert alsof t dood normaal is: in de hemel.. Door kanker
Wist niet of ik er om moest lachen of niet
Maar wel goed dat die gewoon normaal over doet, blijft triest maar is toch belangrijk dat je verder gaat met je leven
7 jarige buurjongetje en z'n vriendje zijn in de tuin met onze hond aan t spelen
Vraagt dat vriendje opeens: waar is jullie moeder eigenlijk?
Buurjongetje reageert alsof t dood normaal is: in de hemel.. Door kanker
Wist niet of ik er om moest lachen of niet
Maar wel goed dat die gewoon normaal over doet, blijft triest maar is toch belangrijk dat je verder gaat met je leven
beetje zielig dat afzeiken, zitten niet meer op de basisschool he
Sorry niks ten nadelen van jou maat,2 potjes bowlen gewonnen met in totaal 10 man terwijl ik nooit bowl.![]()

Sorry niks ten nadelen van jou maat,
maar wat is dat een mong*len sport zeg![]()
Sorry niks ten nadelen van jou maat,

Waarschijnlijk 1 omdat ik het niet kan en 2 omdat ik het niet kan

Ik drink geen alcohol (meer)...
Waarschijnlijk 1 omdat ik het niet kan en 2 omdat ik het niet kan
Ik drink geen alcohol (meer)...
Die hebben hetzelfde idee over bowlen zover ik weet zal lastig worden dan

Ik vond het wel wat hebben, sexy lopend en met de kont swingend naar het publiek, vervolgens zo hard mogelijk de bal smijten naar de kegels. Ik denk dat ik de roeping in m'n leven heb gevonden.. maar wat een t*ring muziek zeg ook irritant waren die discolichten.Sorry niks ten nadelen van jou maat,
Gewoon gaan cosmic bowlen. Gooit iedereen tenminste mis.Die hebben hetzelfde idee over bowlen zover ik weet zal lastig worden dan![]()

Hmm nu je dit zo neer zet, krijg ik toch wel de kriebelsIk vond het wel wat hebben, sexy lopend en met de kont swingend naar het publiek, vervolgens zo hard mogelijk de bal smijten naar de kegels. Ik denk dat ik de roeping in m'n leven heb gevonden.. maar wat een t*ring muziek zeg ook irritant waren die discolichten.

Ik vond het wel wat hebben, sexy lopend en met de kont swingend naar het publiek, vervolgens zo hard mogelijk de bal smijten naar de kegels. Ik denk dat ik de roeping in m'n leven heb gevonden.. maar wat een t*ring muziek zeg ook irritant waren die discolichten.