- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Hoort in wat heb je vandaag te klagen topic.Me Engels lerares zei dat ik op Sylvester Stallone leek![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoort in wat heb je vandaag te klagen topic.Me Engels lerares zei dat ik op Sylvester Stallone leek![]()
Me Engels lerares zei dat ik op Sylvester Stallone leek![]()

Fakkelteitgroep 3.0 promo tape, officieel gekregen van rico
geen verkapt-kijk-.....-
verkapt "kijk ik krijg iets waar ik nog nooit van gehoord heb van iemand waar ik nog nooit van gehoord heb" post
Net getraind mijn triceps zijn nu even groot als mijn schedel.
met je kleine sate-prikkers.. jij moet thuis zitten manHey ga niet haten b*ch, jij was degene hier die zo zielig zat te doen dat je geen zin had om te trainen en maar moest blowen en slecht at!met je kleine sate-prikkers.. jij moet thuis zitten man

Fakkelteitgroep 3.0 promo tape, officieel gekregen van rico
geen verkapt-kijk-.....-
Herkansing van wat?Vanavond de herkansing...Als het ophoudt met sneeuwen.![]()
Hey ga niet haten b*ch, jij was degene hier die zo zielig zat te doen dat je geen zin had om te trainen en maar moest blowen en slecht at!
J/K
maar ondertussen wel een kern van waarheid in je toon 
Hey ga niet haten b*ch, jij was degene hier die zo zielig zat te doen dat je geen zin had om te trainen en maar moest blowen en slecht at!
J/K
now i'm mad... n/kManier van hoe iemand z'n naalden meekreeg bij de apo:
Ja had gezegd dat het voor 'n schoolwerkstuk was dat ik 'n kleurstof in 'n plant moest spuiten, vrouwtje tuinde er zo in!
Goeie, ik had gewoon gezegd dat ik mn printercartridges bij moest vullen.Manier van hoe iemand z'n naalden meekreeg bij de apo:
Ja had gezegd dat het voor 'n schoolwerkstuk was dat ik 'n kleurstof in 'n plant moest spuiten, vrouwtje tuinde er zo in!