AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Constant dezelfde dingen herhalen voor slecht opgevoede mongolen met een IQ onder de 80. Beetje zoals hier.

oh nice, maat van me werkt ook in het speciaal basis onderwijs.

Veel autisten in je klas?
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik heb vanmiddag een heerlijke vijf kwartier getraind. Na wat warming up(beetje fietsen, leg extension, buikspieren)squat losse stang. Had een oplopend schemaatje bedacht. 1 x 10, 2 x 20, 3 x 30, 4 x 40, 5 x 50, 6 x 60, 7 x 70 en 8 x 80. Die laatste mepte er aardig in qua ademhaling. Daarna nog 8 x 100, 8 x 110, 8 x 120, 8 x 130 en 4 x 140 squat losse stang. Maar dan láng zo diep niet. Scheelt een enorm eind. Veel makkelijker. Wilde die 140 weleens voelen. 130 was tot vandaag mijn top. Op de diepe squat, de echte eigenlijk - ik zit dan nagenoeg op mijn hurken, heb ik 1 x 95 staan. Maar dat was vorig jaar. Die 8 x 80 voelde best goed. Ik denk dat er over een week of wat een pr aankomt.
Toen naar de seated calf raise. 12 x 40, 10 x 60, 8 x 80, 7 x 90, 6 x 100, 5 x 110 en 4 x 120. Heerlijk, al die numerieke rijtjes. Hadden jullie het niet over autisten?
Toen nog even trekken en stoten. 1 x 40, 1 x 50, 1 x 60 en 1 x 65. Doordat squatten en kuiten zo lekker gingen, dacht ik even mijn pr 67,5 te breken. 70 op de stang dus. Maar toen ik 'm op mijn borst had, voelde ik het al, dit wordt 'm niet voor vandaag. Douchen en naar huis. Heerlijke training.
 
Shiitt, dacht even dat Tsn weer aan het smoken was, maar het is iemand anders.
 
hahaa nee hoor ik ben ook aan het smoken, maar ik post tocch niet zulke onzin joh, dat heb ik wel afgeleerd...:rolleyes:
 
Ik heb vanmiddag een heerlijke vijf kwartier getraind. Na wat warming up(beetje fietsen, leg extension, buikspieren)squat losse stang. Had een oplopend schemaatje bedacht. 1 x 10, 2 x 20, 3 x 30, 4 x 40, 5 x 50, 6 x 60, 7 x 70 en 8 x 80. Die laatste mepte er aardig in qua ademhaling. Daarna nog 8 x 100, 8 x 110, 8 x 120, 8 x 130 en 4 x 140 squat losse stang. Maar dan láng zo diep niet. Scheelt een enorm eind. Veel makkelijker. Wilde die 140 weleens voelen. 130 was tot vandaag mijn top. Op de diepe squat, de echte eigenlijk - ik zit dan nagenoeg op mijn hurken, heb ik 1 x 95 staan. Maar dat was vorig jaar. Die 8 x 80 voelde best goed. Ik denk dat er over een week of wat een pr aankomt.
Toen naar de seated calf raise. 12 x 40, 10 x 60, 8 x 80, 7 x 90, 6 x 100, 5 x 110 en 4 x 120. Heerlijk, al die numerieke rijtjes. Hadden jullie het niet over autisten?
Toen nog even trekken en stoten. 1 x 40, 1 x 50, 1 x 60 en 1 x 65. Doordat squatten en kuiten zo lekker gingen, dacht ik even mijn pr 67,5 te breken. 70 op de stang dus. Maar toen ik 'm op mijn borst had, voelde ik het al, dit wordt 'm niet voor vandaag. Douchen en naar huis. Heerlijke training.

:roflol:
 
Ik heb vanmiddag een heerlijke vijf kwartier getraind. Na wat warming up(beetje fietsen, leg extension, buikspieren)squat losse stang. Had een oplopend schemaatje bedacht. 1 x 10, 2 x 20, 3 x 30, 4 x 40, 5 x 50, 6 x 60, 7 x 70 en 8 x 80. Die laatste mepte er aardig in qua ademhaling. Daarna nog 8 x 100, 8 x 110, 8 x 120, 8 x 130 en 4 x 140 squat losse stang. Maar dan láng zo diep niet. Scheelt een enorm eind. Veel makkelijker. Wilde die 140 weleens voelen. 130 was tot vandaag mijn top. Op de diepe squat, de echte eigenlijk - ik zit dan nagenoeg op mijn hurken, heb ik 1 x 95 staan. Maar dat was vorig jaar. Die 8 x 80 voelde best goed. Ik denk dat er over een week of wat een pr aankomt.
Toen naar de seated calf raise. 12 x 40, 10 x 60, 8 x 80, 7 x 90, 6 x 100, 5 x 110 en 4 x 120. Heerlijk, al die numerieke rijtjes. Hadden jullie het niet over autisten?
Toen nog even trekken en stoten. 1 x 40, 1 x 50, 1 x 60 en 1 x 65. Doordat squatten en kuiten zo lekker gingen, dacht ik even mijn pr 67,5 te breken. 70 op de stang dus. Maar toen ik 'm op mijn borst had, voelde ik het al, dit wordt 'm niet voor vandaag. Douchen en naar huis. Heerlijke training.

a51.gif


Lief dagboek..
 
ik heb vanmiddag een heerlijke vijf kwartier getraind. Na wat warming up(beetje fietsen, leg extension, buikspieren)squat losse stang. Had een oplopend schemaatje bedacht. 1 x 10, 2 x 20, 3 x 30, 4 x 40, 5 x 50, 6 x 60, 7 x 70 en 8 x 80. Die laatste mepte er aardig in qua ademhaling. Daarna nog 8 x 100, 8 x 110, 8 x 120, 8 x 130 en 4 x 140 squat losse stang. Maar dan láng zo diep niet. Scheelt een enorm eind. Veel makkelijker. Wilde die 140 weleens voelen. 130 was tot vandaag mijn top. Op de diepe squat, de echte eigenlijk - ik zit dan nagenoeg op mijn hurken, heb ik 1 x 95 staan. Maar dat was vorig jaar. Die 8 x 80 voelde best goed. Ik denk dat er over een week of wat een pr aankomt.
Toen naar de seated calf raise. 12 x 40, 10 x 60, 8 x 80, 7 x 90, 6 x 100, 5 x 110 en 4 x 120. Heerlijk, al die numerieke rijtjes. Hadden jullie het niet over autisten?
Toen nog even trekken en stoten. 1 x 40, 1 x 50, 1 x 60 en 1 x 65. Doordat squatten en kuiten zo lekker gingen, dacht ik even mijn pr 67,5 te breken. 70 op de stang dus. Maar toen ik 'm op mijn borst had, voelde ik het al, dit wordt 'm niet voor vandaag. Douchen en naar huis. Heerlijke training.

:d:d:d
 
Ach, over 25 jaar zijn jullie net zo'n oud wijf. Maar die heerlijke training, die pakken ze me niet meer af.
 
  • Like
Waarderingen: Tsn
Ik heb vanmiddag een heerlijke vijf kwartier getraind. Na wat warming up(beetje fietsen, leg extension, buikspieren)squat losse stang. Had een oplopend schemaatje bedacht. 1 x 10, 2 x 20, 3 x 30, 4 x 40, 5 x 50, 6 x 60, 7 x 70 en 8 x 80. Die laatste mepte er aardig in qua ademhaling. Daarna nog 8 x 100, 8 x 110, 8 x 120, 8 x 130 en 4 x 140 squat losse stang. Maar dan láng zo diep niet. Scheelt een enorm eind. Veel makkelijker. Wilde die 140 weleens voelen. 130 was tot vandaag mijn top. Op de diepe squat, de echte eigenlijk - ik zit dan nagenoeg op mijn hurken, heb ik 1 x 95 staan. Maar dat was vorig jaar. Die 8 x 80 voelde best goed. Ik denk dat er over een week of wat een pr aankomt.
Toen naar de seated calf raise. 12 x 40, 10 x 60, 8 x 80, 7 x 90, 6 x 100, 5 x 110 en 4 x 120. Heerlijk, al die numerieke rijtjes. Hadden jullie het niet over autisten?
Toen nog even trekken en stoten. 1 x 40, 1 x 50, 1 x 60 en 1 x 65. Doordat squatten en kuiten zo lekker gingen, dacht ik even mijn pr 67,5 te breken. 70 op de stang dus. Maar toen ik 'm op mijn borst had, voelde ik het al, dit wordt 'm niet voor vandaag. Douchen en naar huis. Heerlijke training.

maak een logje :D
 
Ach, over 25 jaar zijn jullie net zo'n oud wijf. Maar die heerlijke training, die pakken ze me niet meer af.

Je praat alsof je al 80 bent en je balzak tot aan je knieen hangt.
 
Ach, over 25 jaar zijn jullie net zo'n oud wijf. Maar die heerlijke training, die pakken ze me niet meer af.

Gaat meer dat je aan een stuk door typed i.p.v. enters te gebruiken.
Is absoluut niet leesbaar zo.

Zo trouwens een log aanmaken voor je trainingen ;)
 
ik heb vanmiddag een heerlijke vijf kwartier getraind. Na wat warming up(beetje fietsen, leg extension, buikspieren)squat losse stang. Had een oplopend schemaatje bedacht. 1 x 10, 2 x 20, 3 x 30, 4 x 40, 5 x 50, 6 x 60, 7 x 70 en 8 x 80. Die laatste mepte er aardig in qua ademhaling. Daarna nog 8 x 100, 8 x 110, 8 x 120, 8 x 130 en 4 x 140 squat losse stang. Maar dan láng zo diep niet. Scheelt een enorm eind. Veel makkelijker. Wilde die 140 weleens voelen. 130 was tot vandaag mijn top. Op de diepe squat, de echte eigenlijk - ik zit dan nagenoeg op mijn hurken, heb ik 1 x 95 staan. Maar dat was vorig jaar. Die 8 x 80 voelde best goed. Ik denk dat er over een week of wat een pr aankomt.
Toen naar de seated calf raise. 12 x 40, 10 x 60, 8 x 80, 7 x 90, 6 x 100, 5 x 110 en 4 x 120. Heerlijk, al die numerieke rijtjes. Hadden jullie het niet over autisten?
Toen nog even trekken en stoten. 1 x 40, 1 x 50, 1 x 60 en 1 x 65. Doordat squatten en kuiten zo lekker gingen, dacht ik even mijn pr 67,5 te breken. 70 op de stang dus. Maar toen ik 'm op mijn borst had, voelde ik het al, dit wordt 'm niet voor vandaag. Douchen en naar huis. Heerlijke training.

ר אֱלֹהִים יְהִי אֹור וַיְהִי־אֹור׃ 4 וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת־הָאֹור כִּי־טֹוב וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים בֵּין הָאֹור וּבֵין הַחֹשֶׁךְ׃ 5 וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לָאֹור יֹום וְלַחֹשֶׁךְ קָרָא לָיְלָה וַיְהִי־עֶרֶב וַיְהִי־בֹקֶר יֹום אֶחָד׃ ף
6 וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יְהִי רָקִיעַ בְּתֹוךְ הַמָּיִם וִיהִי מַבְדִּיל בֵּין מַיִם לָמָיִם׃ 7 וַיַּעַשׂ אֱלֹהִים אֶת־הָרָקִיעַ וַיַּבְדֵּל בֵּין הַמַּיִם אֲשֶׁר מִתַּחַת לָרָקִיעַ וּבֵין הַמַּיִם אֲשֶׁר מֵעַל לָרָקִיעַ וַיְהִי־כֵן׃ 8 וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לָרָקִיעַ שָׁמָיִם וַיְהִי־עֶרֶב וַיְהִי־בֹקֶר יֹום שֵׁנִי׃ ף

9 וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יִקָּווּ הַמַּיִם מִתַּחַת הַשָּׁמַיִם אֶל־מָקֹום אֶחָד וְתֵרָאֶה הַיַּבָּשָׁה וַיְהִי־כֵן׃ 10 וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לַיַּבָּשָׁה אֶרֶץ וּלְמִקְוֵה הַמַּיִם קָרָא יַמִּים וַיַּרְא אֱלֹהִים כִּי־טֹוב׃ 11 וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים תַּדְשֵׁא הָאָרֶץ דֶּשֶׁא עֵשֶׂב מַזְרִיעַ זֶרַע עֵץ פְּרִי עֹשֶׂה פְּרִי לְמִינֹו אֲשֶׁר זַרְעֹו־בֹו עַל־הָאָרֶץ וַיְהִי־כֵן׃ 12 וַתֹּוצֵא הָאָרֶץ דֶּשֶׁא עֵשֶׂב מַזְרִיעַ זֶרַע לְמִינֵהוּ וְעֵץ עֹשֶׂה־פְּרִי* אֲשֶׁר זַרְעֹו־בֹו לְמִינֵהוּ וַיַּרְא אֱלֹהִים כִּי־טֹוב׃ 13 וַיְהִי־עֶרֶב וַיְהִי־בֹקֶר יֹום שְׁלִישִׁי׃ ף

14 וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יְהִי מְאֹרֹת בִּרְקִיעַ הַשָּׁמַיִם לְהַבְדִּיל בֵּין הַיֹּום וּבֵין הַלָּיְלָה וְהָיוּ לְאֹתֹת וּלְמֹועֲדִים וּלְיָמִים וְשָׁנִים׃ 15 וְהָיוּ לִמְאֹורֹת בִּרְקִיעַ הַשָּׁמַיִם לְהָאִיר עַל־הָאָרֶץ וַיְהִי־כֵן׃ 16 וַיַּעַשׂ אֱלֹהִים אֶת־שְׁנֵי הַמְּאֹרֹת הַגְּדֹלִים אֶת־הַמָּאֹור הַגָּדֹל לְמֶמְשֶׁלֶת הַיֹּום וְאֶת־הַמָּאֹור הַקָּטֹן לְמֶמְשֶׁלֶת הַלַּיְלָה וְאֵת הַכֹּוכָבִים׃ 17 וַיִּתֵּן אֹתָם אֱלֹהִים בִּרְקִיעַ הַשָּׁמָיִם לְהָאִיר עַל־הָאָרֶץ׃ 18 וְלִמְשֹׁל בַּיֹּום וּבַלַּיְלָה וּלֲהַבְדִּיל בֵּין הָאֹור וּבֵין הַחֹשֶׁךְ וַיַּרְא אֱלֹהִים כִּי־טֹוב׃ 19 וַיְהִי־עֶרֶב וַיְהִי־בֹקֶר יֹום רְבִיעִי׃ ף
 
Zo trouwens een log aanmaken voor je trainingen ;)

Da's misschien wel een goed idee inderdaad. Kan ik mooi de trainingen teruglezen. En het overzicht bewaren. Nu weet ik vaak aan het eind van de week al niet meer wat ik aan het begin van de week precies heb getraind.

En tekstschrijver, ja, daarvoor ben ik niet in de wieg gelegd. ???

En mijn balzak zit nog superstrak in het vel. Wat wil je ook, ik geef er nog regelmatig een veeg mee weg!
 
Laatst bewerkt:
Da's misschien wel een goed idee inderdaad. Kan ik mooi de trainingen teruglezen. En het overzicht bewaren. Nu weet ik vaak aan het eind van de week al niet meer wat ik aan het begin van de week precies heb getraind.

En tekstschrijver, ja, daarvoor ben ik niet in de wieg gelegd. ???
als je echt iets overzichtelijks wil

weightxreps.net
 
Back
Naar boven