AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

"Baas B noemde ik me op mijn 15e toen we bij ons in de buurt begonnen met hiphop maken. Maar die zogenaamd stoere rapper ben ik allang niet meer", legt de 31-jarige artiest uit aan het AD.
Bij de nieuwe sound hoort ook een andere naam. Baas B is verleden tijd en vanaf nu gaat de singer/songwriter onder zijn eigen naam, Bart Zeilstra, verder.
Zeilstra slaat een nieuwe weg in met zijn muzikale carrière en laat het rappen achter zich. Donderdag komt zijn eerste solo single Als ik in je ogen kijk uit waarop hij niet rapt maar zingt, zo laat platenmaatschappij Sony weten. Bart Zeilstra vormde eerder een succesvol duo met Lange Frans, maar de twee stopten in 2009 en gingen ieder hun eigen weg.

4755757032_79ba4b6938_b.jpg

Ach nee he.....Zoals Nas al zei: hip-hop is dood. Afgestorven. Zo dood als een lijk dat al twee weken lang in een kuip vol heet water ligt. En is dat nou echt hiphop? Als dat hiphop is, breek ik mijn ruggenwervels en ga ik mijzelf ppen???

Ach nee he.....Zoals Nas al zei: hip-hop is dood. Afgestorven. Zo dood als een lijk dat al twee weken lang in een kuip vol heet water ligt. En is dat nou echt hiphop? Als dat hiphop is, breek ik mijn ruggenwervels en ga ik mijzelf ppen???

Lifes a b*ch

ai luv nas

Hnm had ik maar Illmatic op me telefoon staan

Alle afgestudeerde studentjes die nu "ENTREPRENEUR" zijn :roflol: Idioot woord voor ZZP'er.

Alle afgestudeerde studentjes die nu "ENTREPRENEUR" zijn :roflol: Idioot woord voor ZZP'er.

lol. sowieso een klote woord.
maargoed, men moet altijd fancy shit verzinnen.
werd laatst gebeld door een moron, vroeg of ik interesse had om als 'technical service engineer' aan de slag te gaan. bleek dus gewoon een helpdesk functie te zijn. ROFL

zo slecht als je een k*tbaan fancy probeert te maken :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

net alsof dat niet gaat opvallen dat het een televisie is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat zijn leuke pranks. Je hebt veel van dat soort pranks. Ook met een geest in een lift, die allerlei mensen laat schrikken. Of zo'n fransman Jermy die Roxanne gaat schreeuwen door winkelketen. Goed idee! Ik heb zin in slap geouwehoer.

Heeft iemand de full vid van deze prank?:roflol:

net alsof dat niet gaat opvallen dat het een televisie is.

Wat nosje zegt. Die explosie zag er imo niet erg realistisch uit, en daarnaast is het een promotie video voor lg, dus zou goed kunnen dat het fake is

Dat zijn leuke pranks. Je hebt veel van dat soort pranks. Ook met een geest in een lift, die allerlei mensen laat schrikken. Of zo'n fransman Jermy die Roxanne gaat schreeuwen door winkelketen. Goed idee! Ik heb zin in slap geouwehoer.

Die met die lift was idd een van de betere pranks. Alleen was het geen geest maar een klein meisje die eruit zag alsof ze al een tijdje onder de grond lag

Wat nosje zegt. Die explosie zag er imo niet erg realistisch uit, en daarnaast is het een promotie video voor lg, dus zou goed kunnen dat het fake is
ik denk inderdaad ook dat die explosie fake was, volgens mij was het gewoon 'n tv die ze in de muur hadden gemonteerd waarop een filmpje afspeelde

Terug
Naar boven