Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wat nosje zegt. Die explosie zag er imo niet erg realistisch uit, en daarnaast is het een promotie video voor lg, dus zou goed kunnen dat het fake is

Die met die lift was idd een van de betere pranks. Alleen was het geen geest maar een klein meisje die eruit zag alsof ze al een tijdje onder de grond lag

Boeit mij geen fl**ker of het fake is of niet, ik wou gewoon het filmpje bekijken.

oeiii das wel erg snel boos!!! :D

• Like
Waarderingen: Tsn
Komt me bekend voor :roflol:

Hallo IXyzyxI,

Een van de Frontpage Admins of PowerModerators zag onderstaande reactie van jou bij dit bericht (http://tweakers.net/nieuws/91117/tele2-4g-wordt-goedkoper-dankzij-ons.html) staan en heeft besloten deze te verwijderen. De reden hiervoor is dat dat je hard op de man speelt met een ontzettend grove reactie. Dit soort reacties zijn absoluut ongewenst op Tweakers, laat dit soort reacties dus voortaan achterwege.

De bewuste reactie kun je onderaan deze e-mail terugvinden.

Met vriendelijke groet,

Namens Tweakers,
Marcel Boersma
Frontpage-moderatie Coördinator

==========
Je reactie:
==========

Blijf me verbazen dat mensen die ogenschijnlijk niet de denkcapaciteit hebben om te poepen wel mogen reageren

Op deze e-mail en onze dienstverlening zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.
(http://tweakers.net/voorwaarden)

:roflol:

In plaats van dat ze eens achterlijke reacties weg halen

Is de grap dat je geen reactie had?

Nee t feit dat ze r**ards laten posten daar.. mong*len die denken dat je met 100mb/s internet in 80 seconde door je 1 gig bundel heen bent..

Helaas is tweakers inmiddels gedegradeerd tot een technologie site met telegraaf niveau. Treurig..

gelukkig hebben ze jou dan gaat het niveau vanzelf omhoog *sarcasme*

Wanneer ga je nou eens cutten hoody?

Ik vind dit toch redelijke progressie.

np2azk.png

Kan me een aantal fotos herinneren van gok 1.5jaar geleden die heel wat indrukwekkender waren

Wat benen betreft weet jij de oorzaak. Wat vis betreft moet dat kunst voorstellen op de spiegel, best irritant tijdens het posen:(

Ik heb geen idee joh, of had je dat wel al eens gezegd? Ik vrees dat ik het vergeten ben dan.

Los van de kunstige goudvis, ziet er prima uit. Massive schouders/armen en ik vind het ook een heel aardige cut-progressie.

Kan me een aantal fotos herinneren van gok 1.5jaar geleden die heel wat indrukwekkender waren

Verre van indrukwekkend.

Waren deze:

1zsvp5.png

2ppknbp.png

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 00:40 ----------

Ik heb geen idee joh, of had je dat wel al eens gezegd? Ik vrees dat ik het vergeten ben dan.

Los van de kunstige goudvis, ziet er prima uit. Massive schouders/armen en ik vind het ook een heel aardige cut-progressie.

Blessure in mijn knie opgelopen, tijdens een wc bezoek.

Terug
Naar boven