AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

C:

Terug van een familieweekeinde waar ik weer even realiseerde dat onze familie tot de top van de maatschappij behoorde. 5 die geneeskunde afgestudeerd hebben, 2 docenten aan de universiteit. 6 hbo-ers en 14 universitair niveau. Alleen mijn pa heeft mbo maar krijgt universitair salaris :roflol:

Terug van een familieweekeinde waar ik weer even realiseerde dat onze familie tot de top van de maatschappij behoorde. 5 die geneeskunde afgestudeerd hebben, 2 docenten aan de universiteit. 6 hbo-ers en 14 universitair niveau. Alleen mijn pa heeft mbo maar krijgt universitair salaris :roflol:

Goed zo, wil je nu een sticker?

En zelf ben je nog bezig met je middelbaar :thumb:

Ga nou eens iets aan je zelfvertrouwen doen man. Je posts worden steeds sneuer en wanhopiger.
Neem het van iemand aan die wel weet hoe de rijken der aarde hun leven leiden: ze schijten net als jij, ze kampen net als iedereen met onderzekerheden, frustraties en pech, ze hebben soms ook gewoon klotelevens en onder al die pracht en praal gaat net als bij ons stervelingen vaak een ongekende hoop leed schuil.
Kortom; het enige verschil is geld en status en laten die twee dingen nu net geen ene reet veranderen aan die vreselijke leegte.

Alsjeblieft en doe normaal.

Heb je wel even opgeschept over je post count?

Hebben jullie nou echt een plaat voor je kop, of willen jullie gewoon niet inzien dat Xyxyxy aan het provoceren is.

and xyzzx does it again :roflol:

Hinderlijke kneus inderdaad.

Tot de top van de maatschappij behoren...

n*ger alsjeblieft.

Is dit ook serieus ???
dan ga ik ff snel iemand van de FB pagina afhalen........

ik heb meer geld.....

top van de maatschappij :roflol:

strong standards man

Ik heb weinig geld, maar ik ben alsnog koning. En de maatschappij is een vaste vorm, met een oppervlakkige inhoud. Geef mij maar de samenleving. Al leef ik niet samen, maar naast de medemens.

Ja het ging niet direct over geld maar het druipt er vanaf.....

Top van de maatschappij, b*ch please. De enige foto's die hier voorbij zijn gekomen laten me eerder denken dat je een pauper bent die in Woensel woont dan dat.

Xyzyx, de top van de maatschappij is magere Hein. Niet jij of ik. :roflol:

On Topic: Weer die goede low budget film gezien over de geschiedenis achter Bram Stokers Dracula. Prachtige film.
http://www.youtube.com/watch?v=OUwUiGdKTYs

Top van de maatschappij, b*ch please. De enige foto's die hier voorbij zijn gekomen laten me eerder denken dat je een pauper bent die in Woensel woont dan dat.

:roflol:

Ik sprak over mijn familie niet mijzelf als persoon :trollface:

---------- Post added 15 September 2013 at 23:25 ----------

Is dit ook serieus ???
dan ga ik ff snel iemand van de FB pagina afhalen........

ik heb meer geld.....

Gaat niet perse om geld, dan kun je beter een goed doel oprichten dan 6 jaar geneeskunde doen met master er achter aan.

Terug
Naar boven