- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terug van een familieweekeinde waar ik weer even realiseerde dat onze familie tot de top van de maatschappij behoorde. 5 die geneeskunde afgestudeerd hebben, 2 docenten aan de universiteit. 6 hbo-ers en 14 universitair niveau. Alleen mijn pa heeft mbo maar krijgt universitair salaris![]()
Terug van een familieweekeinde waar ik weer even realiseerde dat onze familie tot de top van de maatschappij behoorde. 5 die geneeskunde afgestudeerd hebben, 2 docenten aan de universiteit. 6 hbo-ers en 14 universitair niveau. Alleen mijn pa heeft mbo maar krijgt universitair salaris![]()
Nee, ik heb al een briefje van 500 in mijn plakboek gedaan
Is dit ook serieusTerug van een familieweekeinde waar ik weer even realiseerde dat onze familie tot de top van de maatschappij behoorde. 5 die geneeskunde afgestudeerd hebben, 2 docenten aan de universiteit. 6 hbo-ers en 14 universitair niveau. Alleen mijn pa heeft mbo maar krijgt universitair salaris![]()

Top van de maatschappij, b*ch please. De enige foto's die hier voorbij zijn gekomen laten me eerder denken dat je een pauper bent die in Woensel woont dan dat.

Is dit ook serieus
dan ga ik ff snel iemand van de FB pagina afhalen........
ik heb meer geld.....