MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

als je dat hoge iq in de praktijk had gebracht dat had je 1. niet vastgezeten en 2. eerder je vwo gehaald ipv lopen rondkloten

Hoog iq betekend helaas niet dat je psychisch gestoorde mensen kan ruiken.

En rondkloten is een relatief begrip, heb een paar fantastische jaren achter de rug terwijl jij na je opleiding direct achter een bureau wordt gekwakt

Dat is het nou juist IJW, een hoog IQ staat niet garant voor een hoog resultaat in de praktijk, dit zou jij moeten weten.

Ik denk dat een 6.9 gemiddeld voor de havo toch wel redelijk hoog is als je meerekent dat ik het halve school jaar gemist heb en nooit thuis aan school heb gewerkt. Denk dat velen het mij niet na doen..

---------- Post added 16 September 2013 at 00:03 ----------

nou ja ik breng het er tot nu toe vrij goed van af al zeg ik het zelf

En jij bent representatief voor alle mensen met een bovengemiddeld iq?:roflol:

Ik denk dat een 6.9 gemiddeld voor de havo toch wel redelijk hoog is als je meerekent dat ik het halve school jaar gemist heb en nooit thuis aan school heb gewerkt. Denk dat velen het mij niet na doen..

Irrelevant, aangezien mijn standpunt over het praktijk ging.

ik ben net zoals jij "hoogbegaafd bevonden" en zit momenteel op de universiteit op mijn 16de

(maar ik schep er niet graag over op itt jou)

ik ben net zoals jij "hoogbegaafd bevonden" en zit momenteel op de universiteit op mijn 16de

Je was toch 18:scratch:

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 00:09 ----------

Mijn zusje heeft uren en uren zitten studeren om met een 5.6 gemiddeld over te gaan, haar iq testen vielen ook een stuk lager uit.

Denk wel dat je kan zeggen dat hoger iq gelijk staat aan minder moeite met kennis opnemen

Zie mijn edit :)

In t echte leven schep ik graag op over hoe ik slimme mensen op dbb met 1 opmerking gefrustreerd kan laten worden

bedoel je met vwo trouwens atheneum? imo wel een beetje inferieur...

bedoel je met vwo trouwens atheneum? imo wel een beetje inferieur...

Ik heb gymnasium gedaan, helaas had de halve school op stelten zetten meer prioriteit dan Grieks en Latijns

T feit dat bijna 10 jaar na dato leraren mij nog steeds kennen zegt wel genoeg :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tis wel zonder s, latijn dan hè

Pls ik ben hoogbegaafd bevonden bij 3 verschillende iq testen, suggereren is niet eens nodig :roflol:

---------- Post added 15 September 2013 at 23:32 ----------

Haha zullen we samen een goed doel oprichten? Doen we net alsof t voor de KWF is en dan gaan we zelf een mooi huis kopen
Ik had zo een chinees meisje op me school die ging weg van het vwo met gemiddeld een 9, dat is hoogbegaafd. LOOOLOLOLOL nu jij weer met je hoogbegaafd en dan een 6.9 gemiddeld op havo niveau :roflol:. I don't care hoe weinig je hebt gedaan, als je zo hoogbegaafd bent moet je beter dan dat kunnen G. Deze guy....eeehhhhhhhhhhh hoofd.

---------- Post added 16 September 2013 at 00:18 ----------

Feit dat jij steeds terugpakt op 23 en geen vwo is eigenlijk best wel retarded omdat de meeste mbo/hbo ook geen vwo op hun 23e hebben. Mag hopen dat je slim genoeg bent om niet aan te komen met dat professioneel billenwasser vanaf 18 succesvoller is dan een universitaire studie afgerond hebben ongeacht de leeftijd.
Jij bent zeker het zwarte schaap, 23, havo en geen diploma op zak :roflol:

---------- Post added 16 September 2013 at 00:19 ----------

Oh en hoogbegaafd he

• Like
Waarderingen: Tsn
Hoogbegaafd zijn.

Zoals in: constant op elkaar in gaan over hoe hoogbegaafd je wel of niet bent?

• Like
Waarderingen: Tsn
Terug van een familieweekeinde waar ik weer even realiseerde dat onze familie tot de top van de maatschappij behoorde. 5 die geneeskunde afgestudeerd hebben, 2 docenten aan de universiteit. 6 hbo-ers en 14 universitair niveau. Alleen mijn pa heeft mbo maar krijgt universitair salaris :roflol:

en daar loop jij dan tussen, jij bent dus ook de xyzyx van je familie:trollface:

Ik had zo een chinees meisje op me school die ging weg van het vwo met gemiddeld een 9, dat is hoogbegaafd. LOOOLOLOLOL nu jij weer met je hoogbegaafd en dan een 6.9 gemiddeld op havo niveau :roflol:. I don't care hoe weinig je hebt gedaan, als je zo hoogbegaafd bent moet je beter dan dat kunnen G. Deze guy....eeehhhhhhhhhhh hoofd.

Ik vraag me af of je wel inziet dat je argument compleet op losse schroeven staat.

Wij hadden ook zon meisje dat geen sociaal leven had en niets deed dan school en slapen, letterlijk want ze had anorexia :roflol: . Was cumlaude geslaagd voor de havo maar doet nu mbo omdat ze niets anders kon dan leren en geen enkele denk/redenatie vermogen had.

als je dat hoge iq in de praktijk had gebracht dat had je 1. niet vastgezeten en 2. eerder je vwo gehaald ipv lopen rondkloten

Dat is het nou juist IJW, een hoog IQ staat niet garant voor een hoog resultaat in de praktijk, dit zou jij moeten weten.

nou ja ik breng het er tot nu toe vrij goed van af al zeg ik het zelf

hoog iq die het niet in de praktijk brengt reporting in!

Terug
Naar boven