Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top van de maatschappij, b*ch please. De enige foto's die hier voorbij zijn gekomen laten me eerder denken dat je een pauper bent die in Woensel woont dan dat.
Hmm goed idee , ik laat ze denk ik een berg op fietsen...
Gaat niet perse om geld, dan kun je beter een goed doel oprichten dan 6 jaar geneeskunde doen met master er achter aan.

Hmm goed idee , ik laat ze denk ik een berg op fietsen...![]()
Pls ik ben hoogbegaafd bevonden bij 3 verschillende iq testen, suggereren is niet eens nodig
---------- Post added 15 September 2013 at 23:32 ----------
Haha zullen we samen een goed doel oprichten? Doen we net alsof t voor de KWF is en dan gaan we zelf een mooi huis kopen
Ik contact je morgen ff .kunnen we het er over hebben..
Haha zullen we samen een goed doel oprichten? Doen we net alsof t voor de KWF is en dan gaan we zelf een mooi huis kopen

en je bent 23 zonder vwo diploma, doe je toch wat fout
Voor als je bij de bakker staat ?!hij heeft monnie G dan heb je dat diploma niet nodig toch. Komt nog wel![]()
Nadat ik in mijn examen jaar de helft van alle lessen gemist heb en verder niets deed had ik helaas een 6.9 gemiddeld en vond de school t nodig om t minimale cijfer om naar vwo te gaan van een 6,5 naar een 7 te doen.
Helaas staat iq ook niet gelijk aan studiekeuzecapaciteit en heeft de school ons nooit op de mogelijkheid van t vavo te doen.
Feit dat jij steeds terugpakt op 23 en geen vwo is eigenlijk best wel retarded omdat de meeste mbo/hbo ook geen vwo op hun 23e hebben. Mag hopen dat je slim genoeg bent om niet aan te komen met dat professioneel billenwasser vanaf 18 succesvoller is dan een universitaire studie afgerond hebben ongeacht de leeftijd.
Seems legitTerug van een familieweekeinde waar ik weer even realiseerde dat onze familie tot de top van de maatschappij behoorde. 5 die geneeskunde afgestudeerd hebben, 2 docenten aan de universiteit. 6 hbo-ers en 14 universitair niveau. Alleen mijn pa heeft mbo maar krijgt universitair salaris![]()
dat impliceer ik allemaal niet, ik probeer alleen te zeggen dat als je zon geweldig hoog iq hebt, je het ook wel wat eerder had kunnen klaarspelen om een vwo diploma te halen, ongeacht de situatie (1 jaar vertraging =/= 10 jaar over de middelbare doen). je bent toch immers zo superslim. en ik begon niet over lagere opleidingsniveaus, dat is een straw man die jij steeds aanhaalt om jezelf beter te voelen.
Ik heb als ik dit jaar mijn vwo gehaald heb ook 2 jaar gedaan om na de havo vwo te halen. Snap niet waar jij vandaan haalt dat ik de hele tijd middelbare school gedaan heb. Als ik vorig jaar niet 2 maanden vast had gezeten had ik het in 1 jaar gehaald, wat mijn totale aantal middelbare schooljaren op 6 had gebracht.
als je dat hoge iq in de praktijk had gebracht dat had je 1. niet vastgezeten en 2. eerder je vwo gehaald ipv lopen rondkloten