XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ze wilt horen dat je haar gaat trainen. Jij gaat zeker als een derp je hele schema voor vandaag opnoemen en daarbij termen gebruiken die haar niets zeggen

nee kga niet heel me schema op noemen WK. maar et feit dat ze whey shakes, squats etc begrijpt vink al heel wat :o

Begrijpt ze ook dat je een barbbell hebt die afgezogen moet worden.

Herkenbaar :')

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat ik eindelijk een baan heb dus me eigen eten kan gaan betalen als me ma dat niet wilt doen :P

Iemand een idee waar ik de oude noxipro pwo nog kan krijgen? Mis de intense workouts erop:o
Karma wil be given

Noxi chrome bedoel je? heeft die precies hetzelfde formule als de oude dan(exclusief DMA)?

Dat durf ik niet zeggen, maar lijkt me wel een goede oplossing (rest van de formule zal niet veel uitmaken denk ik? Zal vooral aan de dmaa hebben gelegen)

Een vriend die ruzie kreeg met 2 tokkies omdat die zei dat de enige bijstand die de overheid moest geven bijstand in euthanasie plegen was :roflol:

In 1 minuut meer ongefundeerde argumenten dan in 1 jaar DBB.

Dat durf ik niet zeggen, maar lijkt me wel een goede oplossing (rest van de formule zal niet veel uitmaken denk ik? Zal vooral aan de dmaa hebben gelegen)

Een maat van mij studeert chemie, hij vertelde dat Methylhexanamine (dmaa) niet een heel ingewikkelde samenstelling heeft.

Binnenkort maar eens kijken of het lukt om te maken haha.

Hahaha beter niet.

Hij zei dit:

"Die NH2 eraan krijgen moet niet zo'n probleem zijn, maar die kan dus ook op de andere groepen naar beneden komen. "

Als je de samenstelling bekijkt, is het ook niet heel ingewikkeld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The latest iOS7 maps got an update

:roflol:

Eindelijk klaar met schilderen, wat een opgave zeg..klein kamertje, maar de meubels (bed, kast, zonnehemel en bureau) bleven erin staan :roflol: Maar, het resultaat mag er zijn :D Ben er blij mee.

Terug
Naar boven