Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Eindelijk klaar met schilderen, wat een opgave zeg..klein kamertje, maar de meubels (bed, kast, zonnehemel en bureau) bleven erin staan :roflol: Maar, het resultaat mag er zijn :D Ben er blij mee.
Mooi je heb je daad weer gedaan ;)
NOU relaxen :cool:

Blauw, met een paar groene accenten.

Nee, het is licht roze :roflol:
Wel apart, aangezien ik wel ging voor blauw met groene accenten :eek:
Maar kon geen mooie kleur vinden, plus ik heb echt een kleine kamer (iets van 3,5m bij 2,5 m ofzo) dus zo'n kleur zou het juist kleiner maken.
Meestal ben ik niet zo van het roze, maar vond deze wel mooi :p
Plus je ziet het niet zo snel als het mislukt :engel: Dit was mijn eerste keer zelfstandig schilderen in mn leven :p

Telefoon van boven naar beneden laten vallen. (1e verd. naar bg). Heeft het gewoon helemaal overleefd.

Nokia?

Hahaha

Dat ik eindelijk een baan heb dus me eigen eten kan gaan betalen als me ma dat niet wilt doen :P

Haha hier zelfde verhaal man, sws chill als je ma iets niet wilt en dan gewoon zelf betalen. Kan ze er ook niks over zeggen

Iemand een idee waar ik de oude noxipro pwo nog kan krijgen? Mis de intense workouts erop:o
Karma wil be given

Marktplaats? Mss site via UK/VS?

Een maat van mij studeert chemie, hij vertelde dat Methylhexanamine (dmaa) niet een heel ingewikkelde samenstelling heeft.

Binnenkort maar eens kijken of het lukt om te maken haha.

Via internet bestellen is niet duur hoor. 6 euro voor 1 gram, en hoe meer je bestelt hoe goedkoper het is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The latest iOS7 maps got an update

:roflol:

wtfff???

Maar kon geen mooie kleur vinden, plus ik heb echt een kleine kamer (iets van 3,5m bij 2,5 m ofzo) dus zo'n kleur zou het juist kleiner maken.
Plus je ziet het niet zo snel als het mislukt :engel: Dit was mijn eerste keer zelfstandig schilderen in mn leven :p

Hangt de rode verlichting er al?

:trollface:

Jezus wat ben jij eigenlijk een onaardig mannetje zeg :o

Natuurlijk ging je daarvoor, ik zeg het niet voor de grap.

---------- Post added 20 September 2013 at 15:51 ----------

Hangt de rode verlichting er al?

Doet me denken aan een docent op de middelbare school

Meisje stond buiten het lokaal achter glas te zwaaien naar een vriendin in het lokaal.
Zegt mijn docent: HE! Hou eens op, je bent niet op je werk!

Natuurlijk ging je daarvoor, ik zeg het niet voor de grap.

---------- Post added 20 September 2013 at 15:51 ----------

Doet me denken aan een docent op de middelbare school

Meisje stond buiten het lokaal achter glas te zwaaien naar een vriendin in het lokaal.
Zegt mijn docent: HE! Hou eens op, je bent niet op je werk!

die docenten ook. Telefoon van meisje ligt op tafel en begint te trillen, docent zegt: "zeg die tril functie, waar gebruik je die nog meer voor?"

hahaha wat een baas

Nee, die hangt bij jou en die wil je niet afgeven anders ben je je baantje kwijt
+ ik heb geen rode verlichting nodig :)

Had wel wat originelers verwacht als tegen reactie :(

disappointed1.jpg

voor de festivalgangers:

Terug
Naar boven