XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • its-weekend-niggas.jpg
     
    Straks het begin van een hele week zat zijn. Ow yeah, let the games begin.
     
    Junkmaaltijd. Morgen ga ik weer een soort van zondigen. Al eet ik niet boven mijn energebehoefte. Gewoon "normaal" eten dus...Het liefst eet ik te weinig of teveel. De guldenmiddenweg is bij mij altijd ver te zoeken, en dat slaat niet alleen op mijn eetgedrag:cool:

    ---------- Post added 20 September 2013 at 18:52 ----------

    Crypt0read is een dikke vet sukkel jonge!!!









    (zou ik een kaart krijgen als ik mijzelf aangeef bij de DBB politie???)
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Eindelijk klaar met schilderen, wat een opgave zeg..klein kamertje, maar de meubels (bed, kast, zonnehemel en bureau) bleven erin staan :roflol: Maar, het resultaat mag er zijn :D Ben er blij mee.

    Pics van je glutes in je net geschilderde kamer?
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Lekkere training gehad! :)
    en dat had ik niet verwacht na dagen veel gesjouw en geren op het werk en een schouder die niet me wilde werken.
     
    Lekkere training gehad! :)
    en dat had ik niet verwacht na dagen veel gesjouw en geren op het werk en een schouder die niet me wilde werken.

    Als je er niet op rekent zet je vaak de beste trainingen neer;)

    ---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 19:37 ----------

    Heerlijk niets meer hoeven vandaag:p
     
    Als je er niet op rekent zet je vaak de beste trainingen neer;)

    ---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 19:37 ----------

    Heerlijk niets meer hoeven vandaag:p
    Dat bleek ja.. ik had voor ik begon echt zoiets van pfff.. ben moe.. maar dat het toch zo lekker ging! :D echt super is dat ja!

    lekker he... niets doen.. ikke nu ook. :)
     
    Dat bleek ja.. ik had voor ik begon echt zoiets van pfff.. ben moe.. maar dat het toch zo lekker ging! :D echt super is dat ja!

    lekker he... niets doen.. ikke nu ook. :)

    Kan je jezelf toch weer doen verrassen:p Zag t in je log! Ging zeker lekker.

    Echt genieten het niks doen. Voelde me wat ziek steeds, mocht eerder vrij en morgen hoef ik ook nog niet werken. Maandag eventjes en dan vakantie voor de wedstrijd:)
     
    Kan je jezelf toch weer doen verrassen:p Zag t in je log! Ging zeker lekker.

    Echt genieten het niks doen. Voelde me wat ziek steeds, mocht eerder vrij en morgen hoef ik ook nog niet werken. Maandag eventjes en dan vakantie voor de wedstrijd:)
    Lekker dat je eerder weg kon en dat je morgen ook vrij bent.. spannend ook he.. zo vlak voor de wedstrijd!
     
    Back
    Naar boven