AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :roflol:
    Photoshop fail!

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Ik heb vandaag ontzettend lekker rug getraind. V-bar pulldowns, T-bar rows, Wide grip behind the neck pulldowns, Cable rows, heerlijk. Rug is sowieso fijnste spiergroep om te trainen.
     
    Wanneer ga jij eens dood I xyzyz I?

    Ben je boos? :roflol:

    ---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 13:01 ----------

    waarom maakt ie zich druk over inkomstenbelasting, tegen de tijd dat hij zijn opleiding gehaald heeft kan ie al bijna de aow in

    Als ik werk heb ik nog meer geld. Wat ik op de bank heb staan zal waarschijnlijk genoeg zijn om een huis inclusief praktijk te betalen, als ik enige verhoogde kwaliteit van leven wil hebben zal ik toch wel moeten werken voor mijn geld.

    Het is alleen bedroevend dat universitair opgeleide mensen straks al hun geld moeten lenen en vervolgens die lening terug moeten betalen met geld waar 60% belasting over betaald is.

    Ze moeten studie jaren ook belasting aftrekbaar maken.

    ---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 13:03 ----------

    Nee, in principe ben je verplicht om per maand belasting te betalen. Maar ja, je betaald belasting op je winst van die maand.

    :roflol: dus als je in januari 10.000 wint en in februari 10.000 verliest heb je in totaal 3000 euro netto verlies

    Only in the netherlands.
     
    Sonos play 5 gekocht en nadat gister de router moeilijk deed voor installatie van het systeem, doet tie het nu perfect. Ben tevreden.
     
    er staat een of andere limburger op mn voicemail die het heeft over iets met sauna en neurochirurgie. snap er geen hol van, maar lachte me wel kapot. :D
     
    er staat een of andere limburger op mn voicemail die het heeft over iets met sauna en neurochirurgie. snap er geen hol van, maar lachte me wel kapot. :D
    Limburger. mIJn.
    lache man........
     
    er staat een of andere limburger op mn voicemail die het heeft over iets met sauna en neurochirurgie. snap er geen hol van, maar lachte me wel kapot. :D

    lol whut? Een sauna leurder en neurochirurg in één? :roflol:
     
    Jeeeejj!! Je hoeft niet altijd een condoom om te doen als je een hoer doet:banana::banana::banana:
    http://www.nu.nl/binnenland/3585608/condoomgebruik-volgens-hiv-artsen-niet-altijd-noodzakelijk.html
    Mr.+Party+GIF.+This+guys+knows+how+to+party_fe77ed_3554435.gif
     
    Hij is in ieder geval erg blij met z'n 4% :p
     
    Back
    Naar boven