- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik voel me nu echt een mietje --> krijg gewoon tranen in mn ogen![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor het studiejaar 2013-2014 staat ingeschreven aan de Universiteit van Amsterdam voor de opleiding M
Software Engineering als Voltijd student van 1-9-2013 tot en met 31-8-2014.
Op de valreep is het de UvA gelukt om m'n inschrijving na 'n maand toch rond te krijgen. Potverdomme zeg, scheelt echt 1 dag of ze zouden niks meer voor me kunnen betekenen![]()

Op de valreep is het de UvA gelukt om m'n inschrijving na 'n maand toch rond te krijgen. Potverdomme zeg, scheelt echt 1 dag of ze zouden niks meer voor me kunnen betekenen![]()
Maat van me ligt er waarschijnlijk uit omdat de UvA het gewoon niet in 'n maand voor elkaar heeft gekregen om z'n inschrijving rond te krijgen. Zijn inschrijving is nog geeneens goedgekeurd door de examencommissie. Het is echt ****ing belachelijk.

100% zeker; heb het officiele document net toegemaild gekregen, en ook bij Studielink sta ik officieel ingeschreven. UvA had me blijkbaar genoeg getrolled.Meen je niet? Weet je het zeker? Didn't see that cummin neither did your mom.
Straks is de bandbreedte op bij de UvA en kan je inschrijving niet verwerkt worden. Ik zou voor de zekerheid morgen toch nog even checken of er toch niet ergens een trol verstopt zit.