Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • de u staat voor universiteit he
     
    de u staat voor universiteit he

    Onee, hogeschool utrecht, daar ga ik een hbo-bachelor opleiding doen.
    Zat met bachelor in mijn hoofd en dus universiteit.
    Mijn fout ;)
     
    Ben je nu mbo geleerde dan?

    Ik verleng mijn mbo opleiding met een jaar (of nja, ik haal het ''versnelde'' er vanaf en doe nu regulier; 3 jaar). Dan ben ik febr 2015 klaar en kan ik aug/sept 2015 naar het hbo.

    Met mbo geleerde bedoelde je denk ik of ik daarmee klaar ben? :p
     
    Ik verleng mijn mbo opleiding met een jaar (of nja, ik haal het ''versnelde'' er vanaf en doe nu regulier; 3 jaar). Dan ben ik febr 2015 klaar en kan ik aug/sept 2015 naar het hbo.

    Met mbo geleerde bedoelde je denk ik of ik daarmee klaar ben? :p

    Ik heb geen idee wat er precies mee bedoeld werd.

    Ik noemde een keer mbo'ers dom en toen kwam iemand boos aan dat 'mbo geleerden' niet dom waren.

    Het gebruik van 'mbo geleerden' maakte dat hij nog debieler over kwam dan hij al deed. Als mbo'ers konden leren dan zouden ze wel hbo gedaan hebben.
     
    2 nieuwe pr's vandaag :) Flat bench (smith.. train altijd alleen, vandaar) en incline db benchpress :D


    Op de valreep is het de UvA gelukt om m'n inschrijving na 'n maand toch rond te krijgen. Potverdomme zeg, scheelt echt 1 dag of ze zouden niks meer voor me kunnen betekenen :roflol:

    Zoiets hadden ze bij mij (UvT) vorig jaar geflikt.. Er was iets fout gegaan met de machtiging (jaja het draait allemaal om geld) en uiteindelijk een brief gekregen van dienst uitvoering onderwijs dat ik geen recht meer had op stufi etc. Alles nagekeken, blijkt dat ik was uitgeschreven voor mijn opleiding, uiteindelijk in kunnen schrijven per 1 december of januari en dus de maanden augustus t/m 1 dec/jan geen recht gehad op stufi en ov. Werd de maanden daarop rechtgetrokken door gewoon iedere maand minder stufi over te maken, echt ****ed up.

    ---------- Post added 26 September 2013 at 23:57 ----------

    Ik heb geen idee wat er precies mee bedoeld werd.

    Ik noemde een keer mbo'ers dom en toen kwam iemand boos aan dat 'mbo geleerden' niet dom waren.

    Het gebruik van 'mbo geleerden' maakte dat hij nog debieler over kwam dan hij al deed. Als mbo'ers konden leren dan zouden ze wel hbo gedaan hebben.

    Gewoon die-hard net als mn zus, cito van 520 en met heel veel moeite toch mavo kunnen doen, in 1x alles gehaald en toen mbo niveau 4 in 1x alles gehaald, doet nu 3e jaar hbo
     
    Ik heb geen idee wat er precies mee bedoeld werd.

    Ik noemde een keer mbo'ers dom en toen kwam iemand boos aan dat 'mbo geleerden' niet dom waren.

    Het gebruik van 'mbo geleerden' maakte dat hij nog debieler over kwam dan hij al deed. Als mbo'ers konden leren dan zouden ze wel hbo gedaan hebben.

    Lol oke, nja met laatste niet eens maar dat geeft niet ;)
     
    2 nieuwe pr's vandaag :) Flat bench (smith.. train altijd alleen, vandaar) en incline db benchpress :D




    Zoiets hadden ze bij mij (UvT) vorig jaar geflikt.. Er was iets fout gegaan met de machtiging (jaja het draait allemaal om geld) en uiteindelijk een brief gekregen van dienst uitvoering onderwijs dat ik geen recht meer had op stufi etc. Alles nagekeken, blijkt dat ik was uitgeschreven voor mijn opleiding, uiteindelijk in kunnen schrijven per 1 december of januari en dus de maanden augustus t/m 1 dec/jan geen recht gehad op stufi en ov. Werd de maanden daarop rechtgetrokken door gewoon iedere maand minder stufi over te maken, echt ****ed up.

    ---------- Post added 26 September 2013 at 23:57 ----------



    Gewoon die-hard net als mn zus, cito van 520 en met heel veel moeite toch mavo kunnen doen, in 1x alles gehaald en toen mbo niveau 4 in 1x alles gehaald, doet nu 3e jaar hbo

    maat van mij heeft precies hetzelfde nu lol

    ook uvt :roflol:
     
    Gewoon die-hard net als mn zus, cito van 520 en met heel veel moeite toch mavo kunnen doen, in 1x alles gehaald en toen mbo niveau 4 in 1x alles gehaald, doet nu 3e jaar hbo

    Ik heb niet eens een cito gedaan :o
    Enige reden waarom ik februari 2014 niet mijn opleiding kan afronden is vanwege stage; dit vanwege ziekte wet ed.
    Ga ik dus niet halen. Rest heb ik zo goed als klaar.
    Daarna hbo :D
     
    Lol oke, nja met laatste niet eens maar dat geeft niet ;)

    als je op het mbo zit heb je heel waarschijnlijk gewoonweg de capaciteiten niet om het goed te doen in hoger onderwijs
     
    Lol oke, nja met laatste niet eens maar dat geeft niet ;)

    Pls

    Ik wordt gewoon verdrietig als ik rekentoetsen van mbo te zien krijg nadat er zo geklaagd was dat t moeilijk was.

    Dan begrijp ik wel dat je een mbo opleiding voor kassameisje hebt, ook wel 'detailhandel' genoemd met een duur woord :roflol:
     
    als je op het mbo zit heb je heel waarschijnlijk gewoonweg de capaciteiten niet om het goed te doen in hoger onderwijs

    Waarom dat dan? Wanneer heb je dat wel?
     
    als je op het mbo zit heb je heel waarschijnlijk gewoonweg de capaciteiten niet om het goed te doen in hoger onderwijs

    Met andere woorden: dom.

    Tuurlijk iedereen heeft zijn kwaliteiten maar op t mbo is in 99% van de gevallen intelligentie niet 1 van die kwaliteiten. Niks tegen mbo'ers hoor, ben maar wat blij dat iemand mijn reet afveegt wanneer ik t straks niet meer kan.
     
    Pls

    Ik wordt gewoon verdrietig als ik rekentoetsen van mbo te zien krijg nadat er zo geklaagd was dat t moeilijk was.

    Dan begrijp ik wel dat je een mbo opleiding voor kassameisje hebt, ook wel 'detailhandel' genoemd met een duur woord :roflol:

    Ik vond de rekentoets ook lastig, maar ik heb dyscalculie. Al met al toch een 5 gehaald :p
    Voor de rest, de rechtsvakken, Nederlands en Engels, loopbaan vak..fiets er zo doorheen.
     
    Waarom dat dan? Wanneer heb je dat wel?

    Als je op t hbo zit?

    Tuurlijk je hebt zat mbo'ers die gewoon lui zijn en havo hadden kunnen doen maar t overgrote deel is niet bijster intelligent.
     
    Zoiets hadden ze bij mij (UvT) vorig jaar geflikt.. Er was iets fout gegaan met de machtiging (jaja het draait allemaal om geld) en uiteindelijk een brief gekregen van dienst uitvoering onderwijs dat ik geen recht meer had op stufi etc. Alles nagekeken, blijkt dat ik was uitgeschreven voor mijn opleiding, uiteindelijk in kunnen schrijven per 1 december of januari en dus de maanden augustus t/m 1 dec/jan geen recht gehad op stufi en ov. Werd de maanden daarop rechtgetrokken door gewoon iedere maand minder stufi over te maken, echt ****ed up.
    Is echt belachelijk, heb je nog geluk gehad dat je je vanaf januari nog kon inschrijven, veel studies laten dat geeneens toe.
     
    Als je op t hbo zit?

    Tuurlijk je hebt zat mbo'ers die gewoon lui zijn en havo hadden kunnen doen maar t overgrote deel is niet bijster intelligent.

    Ligt eraan.
    Mensen kunnen ook leren natuurlijk.

    Ik kreeg op de basisschool een advies voor vmbo-b. Ben toch eigenwijs naar vmbo-k gegaan. Uiteindelijk heb ik diploma vmbo-g (gemengd kader en theoretisch) én diploma vmbo-t.
    mbo4 gaat mij met gemak af..eitje.

    Dus het is gelukkig niet altijd luiheid dat ervoor zorgt dat ze geen havo hadden kunnen doen.
     
    dat vind ik echt het mooiste excuus ooit van domme mensen

    "ja maar jij kan gewoon goed leren'
     
    Back
    Naar boven