Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • maat van mij heeft precies hetzelfde nu lol

    ook uvt :roflol:

    Ja dat is echt k*t. En als je dan bent ingeschreven schrijven ze collegeld van die 3 (of 4) maanden in 1x af. Stond ik ineens dik in de min

    als je op het mbo zit heb je heel waarschijnlijk gewoonweg de capaciteiten niet om het goed te doen in hoger onderwijs

    Flink beunen kan wel wat rechttrekken, maar moet je wel de discipline hebben

    Is echt belachelijk, heb je nog geluk gehad dat je je vanaf januari nog kon inschrijven, veel studies laten dat geeneens toe.

    Ja was daar idd wel blij mee, en gelukkig bleven mijn gehaalde cijfers van die maanden wel geldig. Anders had ik denk de school platgebombardeerd :p
     
    Ligt eraan.
    Mensen kunnen ook leren natuurlijk.

    Ik kreeg op de basisschool een advies voor vmbo-b. Ben toch eigenwijs naar vmbo-k gegaan. Uiteindelijk heb ik diploma vmbo-g (gemengd kader en theoretisch) én diploma vmbo-t.
    mbo4 gaat mij met gemak af..eitje.

    Dus het is gelukkig niet altijd luiheid dat ervoor zorgt dat ze geen havo hadden kunnen doen.

    :roflol:

    Wat?

    T was laatst al een hele openbaring dat naast mavo ook nog vmbo bestond maar zijn daar ook nog verschillende gradaties in? :roflol:
     
    Ja dat is echt k*t. En als je dan bent ingeschreven schrijven ze collegeld van die 3 (of 4) maanden in 1x af. Stond ik ineens dik in de min



    Flink beunen kan wel wat rechttrekken, maar moet je wel de discipline hebben



    Ja was daar idd wel blij mee, en gelukkig bleven mijn gehaalde cijfers van die maanden wel geldig. Anders had ik denk de school platgebombardeerd :p

    uvt is sws vrij slecht geregeld
     
    als je op het mbo zit heb je heel waarschijnlijk gewoonweg de capaciteiten niet om het goed te doen in hoger onderwijs

    Meh hangt ervan af, maat van mij heeft MBO 3 advies, maar heeft het uiteindelijk wel tot 't HBO gered, al kwam dat wel met een prijs... Die jongen moet srs heel de dag leren om 't vol te houden op 't HBO. Kwaliteit wat hij heeft is dus discipline, met andere woorden: IQ zegt niet alles.
     
    :roflol:

    Wat?

    T was laatst al een hele openbaring dat naast mavo ook nog vmbo bestond maar zijn daar ook nog verschillende gradaties in? :roflol:

    Oh haha ja :p

    vmbo-b is laagste
    vmbo k is een niveau hoger
    vmbo g (hebben niet alle scholen, dat is een tussenstapje tussen k en t)
    vmbo t (mavo geloof ik, hoogste niveau)

    Vroeger heette het mavo, nu is mavo vmbo-t dus.
     
    :roflol:

    Wat?

    T was laatst al een hele openbaring dat naast mavo ook nog vmbo bestond maar zijn daar ook nog verschillende gradaties in? :roflol:
    Het lwo is niet echt gangbaar en zodoende heb je vmbo-b. De overige partitionering is om de indruk te wekken aan vmbo'ers dat er daadwerkelijk significant niveau verschil tussenzit. Generaliserend zijn allen gewoon van een laag niveau, ongeacht de partitionering.
     
    Het lwo is niet echt gangbaar en zodoende heb je vmbo-b. De overige partitionering is om de indruk te wekken aan vmbo'ers dat er daadwerkelijk significant niveau verschil tussenzit. Generaliserend zijn allen gewoon van een laag niveau, ongeacht de partitionering.

    Jammer dat je dit zegt, zonder het zelf ondervonden te hebben.
    Ik heb zowel b-niveau, als k-niveau, als g-niveau, als t-niveau gedaan. Er is wel degelijk een verschil.

    Daarbij bepaald het niveau naar welk niveau mbo opleiding je kunt.
    Dat bepaald weer hoe snel je naar het hbo kunt.
     
    Oh haha ja :p

    vmbo-b is laagste
    vmbo k is een niveau hoger
    vmbo g (hebben niet alle scholen, dat is een tussenstapje tussen k en t)
    vmbo t (mavo geloof ik, hoogste niveau)

    Vroeger heette het mavo, nu is mavo vmbo-t dus.

    hqdefault.jpg


    Ik ken een paar mensen die mavo gedaan hebben maar blijkbaar zijn er dus mensen die minder hersencellen hebben dan hun? :roflol: iets wat ik hoopte dat eigenlijk niet mogelijk was.
     
    Jammer dat je dit zegt, zonder het zelf ondervonden te hebben.
    Ik heb zowel b-niveau, als k-niveau, als g-niveau, als t-niveau gedaan. Er is wel degelijk een verschil.

    Daarbij bepaald het niveau naar welk niveau mbo opleiding je kunt.
    Dat bepaald weer hoe snel je naar het hbo kunt.
    Ik zeg niet dat er geen verschil is, ik zeg dat er geen significant verschil qua niveau is ook al wekt die partitionering wel die indruk. Daar mag je het van mij overigens verder prima oneens mee zijn.
     
    Het lwo is niet echt gangbaar en zodoende heb je vmbo-b. De overige partitionering is om de indruk te wekken aan vmbo'ers dat er daadwerkelijk significant niveau verschil tussenzit. Generaliserend zijn allen gewoon van een laag niveau, ongeacht de partitionering.

    Hmm, ik kon t me eigenlijk al niet voorstellen dat mensen t niet voor elkaar krijgen mavo niveau te doen.

    Ik bedoel, als je dat niet red dan vraag ik me af wat je op school doet want ik zie dan geen enige toegevoegde waarde in die jaren dat je naar school gaat. Zou je ze misschien gewoon gelijk naar een praktische opleiding moeten sturen.
     
    Hmm, ik kon t me eigenlijk al niet voorstellen dat mensen t niet voor elkaar krijgen mavo niveau te doen.

    Ik bedoel, als je dat niet red dan vraag ik me af wat je op school doet want ik zie dan geen enige toegevoegde waarde in die jaren dat je naar school gaat. Zou je ze misschien gewoon gelijk naar een praktische opleiding moeten sturen.
    Wel, m'n broer had 'moeite' met vmbo, echter gezien hij een gelijkend genenpakketje heeft als mij kun je je voorstellen dat dit niet kwam door domheid, maar eerder aan een gebrek aan, nee eigenlijk totale afweizgheid van, discipline. Tot op de dag van vandaag neem ik het hem dan ook kwalijk dat ie niet op z'n minst havo heeft gehaald met aansluitend een hbo studie.
     
    Wel, m'n broer had 'moeite' met vmbo, echter gezien hij een gelijkend genenpakketje heeft als mij kun je je voorstellen dat dit niet kwam door domheid, maar eerder aan een gebrek aan, nee eigenlijk totale afweizgheid van, discipline.

    Dan moet je ook wel je best doen in t niets doen want ik heb buiten naar de les gaan en werkstukken maken nooit wat voor school gedaan en havo met een 6.9 gemiddeld op mijn diploma afgerond. Als ik geen Duits had hoeven doen vanwege dyslectie en geschiedenis had mogen kiezen op de havo was t gemiddelde wel ruim boven de 7 geweest.

    Iets wat waarschijnlijk zal backfiren als ik wel wat voor mijn opleiding moet doen. :roflol:
     
    Dan moet je ook wel je best doen in t niets doen want ik heb buiten naar de les gaan en werkstukken maken nooit wat voor school gedaan en havo met een 6.9 gemiddeld op mijn diploma afgerond. Als ik geen Duits had hoeven doen vanwege dyslectie en geschiedenis had mogen kiezen op de havo was t gemiddelde wel ruim boven de 7 geweest.

    Iets wat waarschijnlijk zal backfiren als ik wel wat voor mijn opleiding moet doen. :roflol:
    Zijn excellentie in het niets doen vond ik dan ook opmerkelijk.
     
    nou het toch over school gaat

    mag je een afgeleide van machtswortel x noteren als een macht of moet je dat perse herschrijven in een breuk?
     
    Wel, m'n broer had 'moeite' met vmbo, echter gezien hij een gelijkend genenpakketje heeft als mij kun je je voorstellen dat dit niet kwam door domheid, maar eerder aan een gebrek aan, nee eigenlijk totale afweizgheid van, discipline. Tot op de dag van vandaag neem ik het hem dan ook kwalijk dat ie niet op z'n minst havo heeft gehaald met aansluitend een hbo studie.

    Mijn zus zou ook hetzelfde genenpakketje moeten hebben, al is ze duidelijk minder intelligent (niet om mezelf op een voetstuk te plaatsen hoor, absoluut niet). Echter heeft zij wel weer een hele goede discipline en ik niet zo.

    Ik zeg niet dat er geen verschil is, ik zeg dat er geen significant verschil qua niveau is ook al wekt die partitionering wel die indruk. Daar mag je het van mij overigens verder prima oneens mee zijn.

    lekker zinnetje hoor :p
     
    nou het toch over school gaat

    mag je een afgeleide van machtswortel x noteren als een macht of moet je dat perse herschrijven in een breuk?

    Wij mogen machten laten staan voor zover ik weet..
     
    nou het toch over school gaat

    mag je een afgeleide van machtswortel x noteren als een macht of moet je dat perse herschrijven in een breuk?

    Mag wel joh
     
    Back
    Naar boven