MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • radio op 538 party

    feestdj ruud tijdens het werken :D
     
    Dat ik via mail met de eigenaar van deze auto contact heb gehad.
     
    Een middagdutje. Het is werkelijk heerlijk om werkeloos te zijn:o Ik snap jullie werkende mensen niet..
     
    staat 2 nullen teveel :roflol:

    Eigenaar vindt van niet! Is ook wereldwijd het enige exemplaar. En af fabriek.
    What I can tell you about this car, I have bought this car in 1995 with 18000km on it and i am cheking the Market and internet since then to find a simmilar car and I tell you I didnt. I Think the Price wich I choosed now is not a unrealistik Price If you take the factor of its rarity. even If I get a seriouse offer be sure I have to think over night to sell it or not!
    Een middagdutje. Het is werkelijk heerlijk om werkeloos te zijn:o Ik snap jullie werkende mensen niet..

    Hahaha.
     
    Een middagdutje. Het is werkelijk heerlijk om werkeloos te zijn:o Ik snap jullie werkende mensen niet..
    Ik snap mezelf ook niet, lijkt me echt chill om werkeloos te zijn. Net als m'n buurman de hele dag op de wii spelen met vrienden, stoned en dronken zijn en af en toe in een woedeaanval even de vrouw een paar rake klappen verkopen. :thumbup:
     
    Hehe, ja precies :d Jij maakt een geintje geloof ik, maar ik kijk serieus naar zo'n soort leven :roflol: Al blijf ik liever alleen en vervul ik mijn behoeftes bij de prostituees:p
     
    Je gaat toch niet de hele tijd werken? Wat win je daarmee? Het is volstrekt nutteloos. Ik zit eraan te denken om monnik te worden of om te gaan roven als ik mijn uitkering verlies. Lekker de hele dag mediteren in een klooster of mensen overvallen en af en toe een TBS kliniek overleven.
     
    Hehe, ja precies :d Jij maakt een geintje geloof ik, maar ik kijk serieus naar zo'n soort leven :roflol: Al blijf ik liever alleen en vervul ik mijn behoeftes bij de prostituees:p
    Niet echt eigenlijk, z'n vriendin heeft echt zo'n gezicht die je als boksbal wilt gebruiken. Had ik al gezegd dat ze keihard klaarkomt en dat de hele buurt mee kan genieten? Daar kan geen prostituee tegenop.
     
    O die, daar had je al eens over verteld op de coïtus en relatie afdeling. Mwa, vrouwen slaan is te makkelijk. Je kan ze beter psychisch gek maken, en wachten totdat ze zichzelf verhangen aan een stuk touw. Hup, naar de volgende slet. Zorgt voor vermaak en het houdt je geestelijk scherp.
     
    O die, daar had je al eens over verteld op de coïtus en relatie afdeling. Mwa, vrouwen slaan is te makkelijk. Je kan ze beter psychisch gek maken, en wachten totdat ze zichzelf verhangen aan een stuk touw. Hup, naar de volgende slet. Zorgt voor vermaak en het houdt je geestelijk scherp.
    Dus toch. Ze is al behoorlijk leip dus psychisch naar de klote helpen heeft weinig effect bij haar, ze heeft last van een gespleten persoonlijkheid. Ene dag zegt ze je vriendelijk gedag en krijg je drie zoenen van haar de andere dag loopt ze je straal voorbij.
     
    Hmm, klinkt als geval borderline of schizofrenie. Schizofrenen hebben vaak erg veel last van stemmingswisselingen:o Als ze paranoia ben kun je dit versterken. Je moet alleen niet raar opkijken als je wakker word met een plastic zak om je kop, terwijl zij op het punt staat jou te doen laten stikken.
     
    Hmm, klinkt als geval borderline of schizofrenie. Schizofrenen hebben vaak erg veel last van stemmingswisselingen:o Als ze paranoia ben kun je dit versterken. Je moet alleen niet raar opkijken als je wakker word met een plastic zak om je kop, terwijl zij op het punt staat jou te doen laten stikken.
    Zal het eens aan haar vragen. :thumbup:
     
    Stuur haar ook maar door naar Groningen. Als ze terug keert beloof ik je dat ze niemand meer aankijkt noch met mensen praat, en alleen nog maar in zichzelf gekeerd voor haar uit kan staren.
     

    Een vriend koopt oude auto's, knapt ze op en verkoopt ze dan. Hij was laatst aan een m3 bezig :p

    T bedrag verbaasde me toen vandaar dat ik t onthouden heb :roflol:
     
    Stuur haar ook maar door naar Groningen. Als ze terug keert beloof ik je dat ze niemand meer aankijkt noch met mensen praat, en alleen nog maar in zichzelf gekeerd voor haar uit kan staren.
    Denk dat ze dat wel op prijs zal stellen, ze zit alleen maar thuis dus een vakantie zal haar vast goed doen. :thumbup: Moet ze haar zwemkleding meenemen?
     
    Hahaha, da's een goeie. Hebben ze niet van terug. Zal een mooie bult mensen zijn.

    In The Pianist gisteren wisten de Duitsers daar wel raad mee, met een bult mensen. Benzine erover en de fik erin.
     
    Back
    Naar boven