Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • hahaha op hun muil!
     
    Er achter gekomen dat mijn boete voor rechts inhalen wederom ongegrond is en ik mijn 100% succesratio op bezwaar maken kan behouden :roflol:
     
    Een middagdutje. Het is werkelijk heerlijk om werkeloos te zijn:o Ik snap jullie werkende mensen niet..

    Hehe, ja precies :d Jij maakt een geintje geloof ik, maar ik kijk serieus naar zo'n soort leven :roflol: Al blijf ik liever alleen en vervul ik mijn behoeftes bij de prostituees:p

    Je gaat toch niet de hele tijd werken? Wat win je daarmee? Het is volstrekt nutteloos. Ik zit eraan te denken om monnik te worden of om te gaan roven als ik mijn uitkering verlies. Lekker de hele dag mediteren in een klooster of mensen overvallen en af en toe een TBS kliniek overleven.

    O die, daar had je al eens over verteld op de coïtus en relatie afdeling. Mwa, vrouwen slaan is te makkelijk. Je kan ze beter psychisch gek maken, en wachten totdat ze zichzelf verhangen aan een stuk touw. Hup, naar de volgende slet. Zorgt voor vermaak en het houdt je geestelijk scherp.


    Crypt0 is on a roll!!
     
    Vroeg naar huis, Lekker getraind, zit nu lekker te eten en het is weekend. :)
     
    mijn telefoon was al 2 maanden kapot, toen heb ik hem in elkaar geslagen.
    Nu doet die het weer



    weliswaar is mijn scherm nu verdeeld in 50 stukjes
     
    Mogelijk is ze in haar leven in een nieuwe fase beland:dunno: Menopauze?
     
    had jou nooit getypeerd voor zulke lovey-dovey-ik-moet-er-bijna-van-kotsen onzin te plaatsen:(

    als een man haar eenmaal onder de duim heeft wordt ze weer vrouw
     
    had jou nooit getypeerd voor zulke lovey-dovey-ik-moet-er-bijna-van-kotsen onzin te plaatsen:(

    Alsof het al niet obvious was, dat haar dominante gedrag op het forum slechts een masker is:rolleyes:
     
    Wedden dat ze broers heeft en/of is opgegroeit tussen veel mannen?

    ---------- Post added 27 September 2013 at 20:33 ----------

    Al zijn er ook natuur chicks die van nature dominant zijn.............
     
    Alsof het al niet obvious was, dat haar dominante gedrag op het forum slechts een masker is:rolleyes:

    Ik wil je ook best IRL afzeiken hoor ???

    Wanneer kom je?

    ---------- Post added 27 September 2013 at 20:41 ----------

    had jou nooit getypeerd voor zulke lovey-dovey-ik-moet-er-bijna-van-kotsen onzin te plaatsen:(

    Normaal noem ik hem idioot, dus dit is best een mijlpaal. Laat me.
     
    Ik wil je ook best IRL afzeiken hoor ???

    Wanneer kom je?

    ---------- Post added 27 September 2013 at 20:41 ----------



    Normaal noem ik hem idioot, dus dit is best een mijlpaal. Laat me.

    zeg dan "hij heeft net iets liefs gedaan" ipv "hij is de liefste"
     
    Ik wil je ook best IRL afzeiken hoor ???

    Wanneer kom je?

    ---------- Post added 27 September 2013 at 20:41 ----------



    Normaal noem ik hem idioot, dus dit is best een mijlpaal. Laat me.

    Niet, omdat ik weet dat jij IRL positie op mij hebt (wat afzeiken betreft).
     
    Back
    Naar boven