Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Niet, omdat ik weet dat jij IRL positie op mij hebt (wat afzeiken betreft).
wat betekent die uitdrukking?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet, omdat ik weet dat jij IRL positie op mij hebt (wat afzeiken betreft).
Ik wil je ook best IRL afzeiken hoor
Wanneer kom je?
---------- Post added 27 September 2013 at 20:41 ----------
Normaal noem ik hem idioot, dus dit is best een mijlpaal. Laat me.
Dat ik via mail met de eigenaar van deze auto contact heb gehad.

Eindelijk weer stricte 25kg curls, was even geleden
ja per arm

Wat een hoeur. Wanneer smash?Moeder van een vriend van me, die zit te flirten terwijl ze gewoon een man heeft![]()
Moeder van een vriend van me, die zit te flirten terwijl ze gewoon een man heeft![]()
Alsof het al niet obvious was, dat haar dominante gedrag op het forum slechts een masker is![]()

Heb je daar serieus interesse in dan (die je kan voldoen)?
vind het nogal wat geld.. koop dan een nissan gt-r ofzo![]()
Haha zag hem gisteren, heel mooi gedaan
ken jij kabouter wesley?
nice. Hoeveel reps?
Ik deed laatst 22kg, maar helaas maar 2x![]()

Voor het geval je het nog niet weet bij de handje ik ben acteur en speel ook mee in andere tv series die allemaal volgend jaar uitgezonden gaan worden. Ook BN'ers maken nu kennis met GWear

Schilder die andere soort verf er op gesmeerd heeft dan mijn pa gevraagd heeft waardoor nu de hele bende er af knapt.
Mijn pa nu een boze brief gestuurd dat in de factuur stond dat het sikkens verf zou zijn en dat hij dat niet gedaan heeft en dat als hij het niet komende zomer af komt schuren en opnieuw komt verven we naar de rechter stappen om schade terug te vorderen en aangifte gaan doen omdat hij niet er op gesmeerd heeft wat afgesproken is.
Dus volgend jaar zitten we waarschijnlijk 2 weken met een chagrijnige schilder opgescheept![]()