MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wat betekent die uitdrukking?

Hetzelfde als de Poker betekenis ervan. In poker is positie hebben op een persoon, ''altijd'' voordelig voor jou.

Daarnaast vind ik de vergelijking van Sjors ongenuanceerd, aangezien ''afzeiken'' verre van dominantie toont, en meer richting zeikwijf zit.

Dat ik via mail met de eigenaar van deze auto contact heb gehad.

Heb je daar serieus interesse in dan (die je kan voldoen)?
vind het nogal wat geld.. koop dan een nissan gt-r ofzo :)

Haha zag hem gisteren, heel mooi gedaan :)

ken jij kabouter wesley?

Eindelijk weer stricte 25kg curls, was even geleden :o

ja per arm

nice. Hoeveel reps?
Ik deed laatst 22kg, maar helaas maar 2x :(

Moeder van een vriend van me, die zit te flirten terwijl ze gewoon een man heeft :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: JdT
Moeder van een vriend van me, die zit te flirten terwijl ze gewoon een man heeft :roflol:

Is ze milf? Dan zelf een move proberen

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 04:59 ----------

Alsof het al niet obvious was, dat haar dominante gedrag op het forum slechts een masker is:rolleyes:

IRL is Sjors een onderdanig klein meisje en wordt ze het liefst flink gedomineerd door haar grote, brede & sterke man.

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

is dit de ekte leven?

Heb je daar serieus interesse in dan (die je kan voldoen)?
vind het nogal wat geld.. koop dan een nissan gt-r ofzo :)

Haha zag hem gisteren, heel mooi gedaan :)

ken jij kabouter wesley?

nice. Hoeveel reps?
Ik deed laatst 22kg, maar helaas maar 2x :(

Geloof 7 per arm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onze Jesse is niet meer BB-er, maar acteur blijkbaar. Zoveel talent mag niet verloren gaan. :roflol:

Voor het geval je het nog niet weet bij de handje ik ben acteur en speel ook mee in andere tv series die allemaal volgend jaar uitgezonden gaan worden. Ook BN'ers maken nu kennis met GWear

Schilder die andere soort verf er op gesmeerd heeft dan mijn pa gevraagd heeft waardoor nu de hele bende er af knapt.

Mijn pa nu een boze brief gestuurd dat in de factuur stond dat het sikkens verf zou zijn en dat hij dat niet gedaan heeft en dat als hij het niet komende zomer af komt schuren en opnieuw komt verven we naar de rechter stappen om schade terug te vorderen en aangifte gaan doen omdat hij niet er op gesmeerd heeft wat afgesproken is.

Dus volgend jaar zitten we waarschijnlijk 2 weken met een chagrijnige schilder opgescheept :roflol:

wat voor huis heeft je pa dat een schilder 2 weken bezig is, een heel flatgebouw ofzo?

Schilder die andere soort verf er op gesmeerd heeft dan mijn pa gevraagd heeft waardoor nu de hele bende er af knapt.

Mijn pa nu een boze brief gestuurd dat in de factuur stond dat het sikkens verf zou zijn en dat hij dat niet gedaan heeft en dat als hij het niet komende zomer af komt schuren en opnieuw komt verven we naar de rechter stappen om schade terug te vorderen en aangifte gaan doen omdat hij niet er op gesmeerd heeft wat afgesproken is.

Dus volgend jaar zitten we waarschijnlijk 2 weken met een chagrijnige schilder opgescheept :roflol:

Aangifte?? Dagvaarden bedoel je?

Terug
Naar boven