XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dope shirt ;-)

Net lekker gescheten, kleur van chocomel \0/

Onmoet ik oppeens een 17 jarig meisje op badoo.
Begint heel onschuldig te praten over interesses enzo, ineens sloeg ze om naar geile nymf met vragen zoals ''Wat is je favo standje? de mijne is doggy.. ja sorry dat ik het allemaal vraag ik ben coïtusverlaafd haha''

Edit:

sabrina i cant take it anymore zegt:
*oh oke :P
*dan is het goed bloos
*hou je van lapdance?
*of heb je da nog nooit gehad?:P
Jeau. zegt:
*hahah nog nooit gehad
Sabrina i cant take it anymore zegt:
*:-O
*schandalig van je exe
*:P
Jeau. zegt:
*hahah
*da hoort een meisje te geven

Mooiste was nog dat ik met mn vader samen was en we allebei kapot gingen van het lachen de hele tijd :roflol:

Laatst bewerkt:
Lol meiden hosselen met je pa naast je :P

Onmoet ik oppeens een 17 jarig meisje op badoo.
Begint heel onschuldig te praten over interesses enzo, ineens sloeg ze om naar geile nymf met vragen zoals ''Wat is je favo standje? de mijne is doggy.. ja sorry dat ik het allemaal vraag ik ben coïtusverlaafd haha''

Edit:

sabrina i cant take it anymore zegt:
*oh oke :P
*dan is het goed bloos
*hou je van lapdance?
*of heb je da nog nooit gehad?:P
Jeau. zegt:
*hahah nog nooit gehad
*:-O
*schandalig van je exe
*:P
Jeau. zegt:
*hahah
*da hoort een meisje te geven

Mooiste was nog dat ik met mn vader samen was en we allebei kapot gingen van het lachen de hele tijd :roflol:

haha ik knap daar echt op af als een wijf zo overdreven hoerig doet of zich zo makkelijk geeft aan iemand

uiteraard even anaal vernederen:D
Nee anaal vind ze niet fijn, slikken doet ze ook niet :roflol:
Maar ze wilt wel al het werk doen want, zoals ze zegt houd er erg van coïtus en wil ze helemaal los in bed :roflol: Zo hoefden haar exen niks te doen als ze bezig waren met doggy, want zij deed dan alle moves haha

Ja maar dat is slecht voor je :P
Je moet toch ook aan je cardio toekomen :P

Ado wint! :)

Ik heb een klacht ingediend. :trollface:

Gisteren is mijn broer van een ladder gevallen. Heel lomp en ik was er niet bij. Gisteravond was ik net thuis, nog voor de verwachte sneeuwbuien. Ik zit net achter mijn pc staat mijn moeder aan mijn deur: Tom gaat zo naar het ziekenhuis. Ik heb te ve gedronken, wil jij heen rijden? Dus ik rij naar het ziekenhuis en we kwamen daar aan. Al gauw werd Tom weggeroepen. Ik heb daar minstens 1,5 uur moeten wachten dus ik zat wat te msn-en en tv te kijken daar.
Om half 1 werd ons verteld dat er bij Tom niks aan de hand is. Gelukkig maar!

Hierna reden we naar huis en mijn moeder stond er op dat ze terug zou rijden. De eerste bocht gleden we al weg door ijs. Op overmaat van ramp ging het ook nog eens keihard sneeuwen! We deden er heel lang over! 1 uur kwamen we eindelijk thuis en kon ik gaan slapen. :-D

Nu ben ik net wakker ik ga vanmiddag naar Ajax - Feyenoord!

Gisteren is mijn broer van een ladder gevallen. Heel lomp en ik was er niet bij. Gisteravond was ik net thuis, nog voor de verwachte sneeuwbuien. Ik zit net achter mijn pc staat mijn moeder aan mijn deur: Tom gaat zo naar het ziekenhuis. Ik heb te ve gedronken, wil jij heen rijden? Dus ik rij naar het ziekenhuis en we kwamen daar aan. Al gauw werd Tom weggeroepen. Ik heb daar minstens 1,5 uur moeten wachten dus ik zat wat te msn-en en tv te kijken daar.
Om half 1 werd ons verteld dat er bij Tom niks aan de hand is. Gelukkig maar!

Hierna reden we naar huis en mijn moeder stond er op dat ze terug zou rijden. De eerste bocht gleden we al weg door ijs. Op overmaat van ramp ging het ook nog eens keihard sneeuwen! We deden er heel lang over! 1 uur kwamen we eindelijk thuis en kon ik gaan slapen. :-D

Nu ben ik net wakker ik ga vanmiddag naar Ajax - Feyenoord!

en dit bij het "wat maakte jouw dag goed" topic, laat me raden, je mag je broer niet? :P

Terug
Naar boven