AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik heb mijn doel bereikt van dit jaar :D:D:D:woot:

Doel was 70kilo voor eind dit jaar, opzicht goed te halen doel vanaf maart.
Maar 3maanden gingen ervan af, werd stuk lastiger en toch gehaald :D
Op naar de 75 a 80 voor eind mei :P

Moet te halen zijn toch ?
Voor mij is het stukje verder nog en hopelijk loopt vet% niet op anders zal ik eerder gaan cutten verwacht ik.
Dus word een spannende tijd voor mij :P
Eind mei zit mijn eerste jaar erop dus hopelijk kan ik de aankomende 6maanden nog gebruiken voor gainen.

Gisteren is mijn broer van een ladder gevallen. Heel lomp en ik was er niet bij. Gisteravond was ik net thuis, nog voor de verwachte sneeuwbuien. Ik zit net achter mijn pc staat mijn moeder aan mijn deur: Tom gaat zo naar het ziekenhuis. Ik heb te ve gedronken, wil jij heen rijden? Dus ik rij naar het ziekenhuis en we kwamen daar aan. Al gauw werd Tom weggeroepen. Ik heb daar minstens 1,5 uur moeten wachten dus ik zat wat te msn-en en tv te kijken daar.
Om half 1 werd ons verteld dat er bij Tom niks aan de hand is. Gelukkig maar!

Hierna reden we naar huis en mijn moeder stond er op dat ze terug zou rijden. De eerste bocht gleden we al weg door ijs. Op overmaat van ramp ging het ook nog eens keihard sneeuwen! We deden er heel lang over! 1 uur kwamen we eindelijk thuis en kon ik gaan slapen. :-D

Nu ben ik net wakker ik ga vanmiddag naar Ajax - Feyenoord!

HAHA! Afgelast:D

Zal ze nu toch wel achtergekomen zijn toch ?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoorde ik vanochtend op me werk:P

Mijn doel ik voor de zomer 80kg halen, moet goed te doen zijn aangezien ik in 3-4 maanden ongeveer 6 kg ben gegaint :)

Dat gaat je wel lukken Lorenz.
Bij mij word het lastig omdat ik al 17kilo gegained ben, dus hopelijk zijn de aankomende 10kilo nog goed te doen :P
Gemiddeld 2kilo per maand, terwijl gemiddelde hiervoor 3kilo was dus goede hoop.
Nieuw voedingsschemaenzo die hopelijk goed aan slaat :P

Dat gaat je wel lukken Lorenz.
Bij mij word het lastig omdat ik al 17kilo gegained ben, dus hopelijk zijn de aankomende 10kilo nog goed te doen :P
Gemiddeld 2kilo per maand, terwijl gemiddelde hiervoor 3kilo was dus goede hoop.
Nieuw voedingsschemaenzo die hopelijk goed aan slaat :P

Thnx.
Onthoud dat als je iets echt wilt dat het dan gaat lukken ook

Weet ik, dat is ook de reden dat ik mijn doel toch nog gehaald heb :D
Enige voordeel dat ik nog wel heb is het nieuwe voedingschema.
De huidige sloeg werkelijk nergens op volgens mij :P
Maar gainde vrij gemakkelijk want de laatste aantal kilo's heb ik gehaald terwijl ik onder onderhoud zat met eten :P

Mijn voedingsschema is ook niet optimaal maar ik moey het ermee doen...

De mijne ook niet maar je leert onderweg steeds beter hoe je lichaam erop reageert.
Telkens aanpassen, kijken welke middelen tot je beschikking komen en hopelijk verbeteringen maken.

Je moet het doen met wat je hebt en met genoeg inzet en doorzettingsvermogen kun je het zeker bereiken :D

lol ;-)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol

Alle kerst-gepimpte avatars zijn echt droog. :D

Terug
Naar boven