- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Smerige zooi. Koffiebarbaar.

Niet alleen vandaag maar al de hele week,
De geboorte van mijn zoontje afgelopen zondag.
Loop nog op die roze wolk sorry hulkies ik zet het weer in de verkeerde topic hahaha wat maakt jou dag vandaag.![]()
Zoals altijd. 
Zoetje en scheutje melk

Hmm heb in een koffiehuis/lunchroom gewerkt waar ze Italiaanse koffie verkochten (segafredo). Daar komt een senseo niet bij in de buurt nee, maar de dark roasted is ook prima weg te krijgen. mis de cappuccino's van m'n werk wel
Was cappu koning daar hartjes erin allezzzzEN TANTOE VIES G
Zoetje en scheutje melk ben je hoomsZoetje en scheutje melk
Hmm heb in een koffiehuis/lunchroom gewerkt waar ze Italiaanse koffie verkochten (segafredo). Daar komt een senseo niet bij in de buurt nee, maar de dark roasted is ook prima weg te krijgen. mis de cappuccino's van m'n werk welWas cappu koning daar hartjes erin allezzzz
houd je bek HOUD JE BEK IS VIES
ahhh haywan wat ga je praaten poephoofd
Come at me hoodybrahJe gedrag begint de laatste tijd onacceptabel te worden.
EN TANTOE VIES G
Zoetje en scheutje melk ben je hooms
Gewoon zwart G, gemalen bonen uit de machine.

Come at me hoodybrah
Wij hebben geen goeie koffiemachine thuis![]()

Zal je zometeen eens volspuiten met senseo smerige koffiebarbaar
Dat gebitch over koffie altijd. Iedereen die moeilijk doet over koffiesmaak is de greatest f**got of all time. Vroeger pleurden mensen de koffie er in, heet water erbij, roeren en wachten tot het naar de bodem zakt en dat vonden ze ook gewoon lekker. Daar keken ze naar uit 's ochtends als de werkdag begon.
Mensen vreten alles, maar als het op koffie, wijn of whisky aankomt dan zijn het ineens kleine prinsesjes.
Vandaag pannekoekendag. HEERLIJK. ga ze nu bakken. doei
' drinkt? Zit zeker wel verschil in hoorDat gebitch over koffie altijd. Iedereen die moeilijk doet over koffiesmaak is de greatest f**got of all time. Vroeger pleurden mensen de koffie er in, heet water erbij, roeren en wachten tot het naar de bodem zakt en dat vonden ze ook gewoon lekker. Daar keken ze naar uit 's ochtends als de werkdag begon.
Mensen vreten alles, maar als het op koffie, wijn of whisky aankomt dan zijn het ineens kleine prinsesjes.
Vandaag pannekoekendag. HEERLIJK. ga ze nu bakken. doei
Wat is er mis met Amstel bier?Neem aan dat jij ook geen Amster 'bier' drinkt? Zit zeker wel verschil in hoor