AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wat mijn dag goed maakte is dat ik lekker getraind heb vandaag, 4e keer deze week en het was een xtra dag borst en rug.
Daarna de stad in, leuke Rolex gekocht, Heerlijk wat rondjes scooter gereden, lekker gegokt alleen iets teveel verloren helaas, lekker gegeten en nu relaxed thuis.

Vriend start kuur tren + test
Vriendin in korea, hij gaat ongepland op vakantie daarheen
Zeg tegen 'm ''Kuren en vakantie combineert niet, je gaat fatsoenlijk niet trainen en eten, heb je geen zin in''
''Komt wel goed doe ik wel''
2 dagen in Korea
''Heb jetlag man kan niet eten''
''Wie had er nou gelijk''
''HEB JE NIET JIJ ZEI OMDAT IK GEEN ZIN ZOU HEBBEN''

Af en toe vraag ik me af hoe idioot je kan zijn :roflol:

:roflol:

Strong argument

En wie gaat er nou naar Korea :o

Voor een wijf :roflol: Terwijl je kuurt :roflol:

Epicness is Epic :roflol:

Helemaal naar Korea voor zo'n chick? Moet de liefde van zijn leven zijn dan.

Ik kende iemand die had een wijf in thailand zitten (ja wel echt een vrouw, geen shemale) en hij stuurde elke maand 300 euro daarheen en ging 1 maand per jaar daar naartoe, in een hotel (terwijl zijn vrouw in een boomhut woont of zo) en ging hij andere wijven naaien :roflol:

Ik kende iemand die had een wijf in thailand zitten (ja wel echt een vrouw, geen shemale) en hij stuurde elke maand 300 euro daarheen en ging 1 maand per jaar daar naartoe, in een hotel (terwijl zijn vrouw in een boomhut woont of zo) en ging hij andere wijven naaien :roflol:

Indrukwekkend.

Vriend start kuur tren + test
Vriendin in korea, hij gaat ongepland op vakantie daarheen
Zeg tegen 'm ''Kuren en vakantie combineert niet, je gaat fatsoenlijk niet trainen en eten, heb je geen zin in''
''Komt wel goed doe ik wel''
2 dagen in Korea
''Heb jetlag man kan niet eten''
''Wie had er nou gelijk''
''HEB JE NIET JIJ ZEI OMDAT IK GEEN ZIN ZOU HEBBEN''

Af en toe vraag ik me af hoe idioot je kan zijn :roflol:

inb4 krijgt pik niet omhoog en kleine ballen en vriendin weet niet dat kuurt dus wilt niet lacht hem uit hij foreveralone in korea.

Snap niet hoe mensen pannenkoeken, poffertjes en wentelteefjes voor avondeten/lunch kunnen eten. Ik bedoel, JE EET TOCH OOK GEEN PIZZA VOOR ONTBIJT??!! Precies hetzelfde.

american-donuts-5.jpg

Echt waar, ik zit eraan te denken om het sporten op te geven en hele dagen donuts te eten. Die dingen zijn zo lekker, ik zou mijn ziel verkopen voor die rommel:bow2: Maar dat zou echt oliedom zijn nu ik mijn fysiek weer een beetje terug heb:o

Ja :o
Snap niet hoe mensen pannenkoeken, poffertjes en wentelteefjes voor avondeten/lunch kunnen eten. Ik bedoel, JE EET TOCH OOK GEEN PIZZA VOOR ONTBIJT??!! Precies hetzelfde.

Waarom niet? Sommige mensen eten brood als avondeten. Ik lust best een pizza als ontbijt hoor, ligt eraan hoelaat dat ontbijt dan is..
Ik eet een tosti als ontbijt: is een deeg, met kaas, met ham en met tomatenketchup.
Bijna dezelfde ingrediëten als een pizza (jawel, vind ik wel).
LEKKER JOH!!!!

Waarom niet? Sommige mensen eten brood als avondeten. Ik lust best een pizza als ontbijt hoor, ligt eraan hoelaat dat ontbijt dan is..
Ik eet een tosti als ontbijt: is een deeg, met kaas, met ham en met tomatenketchup.
LEKKER JOH!!!!

endo's gonna endo, altijd die excuses maar weer.

Gewoon havermout en eiwitzen poedertje

LEKKER JOH!!!!

Allemaal leuk en aardig, maar ik ga niet met jou in discussie ''vóór'' mijn koffie/ontbijt.
Geniet nog van je plakje kaas.
LEKKER JOH!!

Terug
Naar boven