De shit of het spek?
Allebei geen idee van (en ik wil het ook niet weten
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
De shit of het spek?
Allebei geen idee van (en ik wil het ook niet weten)

Ik kende iemand die had een wijf in thailand zitten (ja wel echt een vrouw, geen shemale) en hij stuurde elke maand 300 euro daarheen en ging 1 maand per jaar daar naartoe, in een hotel (terwijl zijn vrouw in een boomhut woont of zo) en ging hij andere wijven naaien![]()
Voor ontbijt.
Niet vóór ontbijt
IMO eet je pannenkoeken nooitGewoon nóóit
![]()
Vriend start kuur tren + test
Vriendin in korea, hij gaat ongepland op vakantie daarheen
Zeg tegen 'm ''Kuren en vakantie combineert niet, je gaat fatsoenlijk niet trainen en eten, heb je geen zin in''
''Komt wel goed doe ik wel''
2 dagen in Korea
''Heb jetlag man kan niet eten''
''Wie had er nou gelijk''
''HEB JE NIET JIJ ZEI OMDAT IK GEEN ZIN ZOU HEBBEN''
Af en toe vraag ik me af hoe idioot je kan zijn![]()

Snap niet hoe mensen pannenkoeken, poffertjes en wentelteefjes voor avondeten/lunch kunnen eten. Ik bedoel, JE EET TOCH OOK GEEN PIZZA VOOR ONTBIJT??!! Precies hetzelfde.
Ja

Snap niet hoe mensen pannenkoeken, poffertjes en wentelteefjes voor avondeten/lunch kunnen eten. Ik bedoel, JE EET TOCH OOK GEEN PIZZA VOOR ONTBIJT??!! Precies hetzelfde.
Ja
Waarom niet? Sommige mensen eten brood als avondeten. Ik lust best een pizza als ontbijt hoor, ligt eraan hoelaat dat ontbijt dan is..
Ik eet een tosti als ontbijt: is een deeg, met kaas, met ham en met tomatenketchup.
Bijna dezelfde ingrediëten als een pizza (jawel, vind ik wel).
LEKKER JOH!!!!
Ja
Waarom niet? Sommige mensen eten brood als avondeten. Ik lust best een pizza als ontbijt hoor, ligt eraan hoelaat dat ontbijt dan is..
Ik eet een tosti als ontbijt: is een deeg, met kaas, met ham en met tomatenketchup.
Bijna dezelfde ingrediëten als een pizza (jawel, vind ik wel).
LEKKER JOH!!!!