MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • dus jullie weten de examenroute op voorhand? Hoe easy is het dan :roflol:
    In belgie is het echt de grootste bullshit als het op praktijkexamen rijbewijs aankomt

    nee haha dat zou mooi makkelijk zijn. maar heb alle moeilijke plaatsen hier in de buurt minimaal 2x gedaan.. en die byzondere verichtingen zijn eigenlijk het makkelijkst..
     
    Rot voor je dat jij daar zo over denkt. Met zulke nare gedachtegangen zou ik ook trillend achter het stuur zitten. Men moet zich houden aan protocollen en wat al niet. En zeker met de rij instructeur naast je zijde, sta je behoorlijk sterk als het aankomt op meningsverschillen. Gewoon loslaten die gedachtegangen. Ga eens mediteren en vervang irrationele gedachtegangen door rationele gedachtes. Focus je op het rijen en go with the flow..:)

    Bedacht voor je nuttige bijdrage crypt0read. Ik ben zelf overigens voor auto- en motorrijbewijs gewoon in één keer geslaagd, dus het was geen berichtje om m'n lang gekoesterde frustratie te uiten ofzo.

    Met afrijden voor autorijbewijs gewoon een dikke ingreep van de examinator. Bus wilde wegrijden bij een halte binnen de bebouwde kom(voorrang), en had die hele bus niet gezien dus examinator vol op de rem, maar was toch nog geslaagd... ???
     
    maandag afrijden auto, any tips? haha

    Neem wel ff 200 euro cash mee trouwens:p heb goedemensen kennis en alsk zie ( licht aan de persoon) dat die twijfelt en me laat zakken gooi k dat op dashboard;p


    Tis een long shot en ga er vanuit dat ik slaag maar toch:p
     
    Zo moeilijk is het niet man gewoon rijden. Als je rijinstructeur zegt dat je er klaar voor bent komt het wel goed
     
    Zo moeilijk is het niet man gewoon rijden. Als je rijinstructeur zegt dat je er klaar voor bent komt het wel goed

    Ja dat doe ik ook, moet ook makkie zijn.
    Maar kan wel zien of iemand een passie voor rijles geven heeft of dat ie er puur en alleen voor de centjes is:p
     
    Vanavond wokken :D Lekker bunkeren :engel: (voor mijn doen dan)
     
    Geniet ervan! Jaloers.... mijn bunkerdagen zijn voorbij:( De rem erop:P

    Haha zal ik zeker doen :D Haha ik zal aan je denken :engel:
    Moet ik foto's sturen? :roflol:

    Ach, het is voor een goed doel toch? Je weet waarvoor je het doet ;)
     
    Haha zal ik zeker doen :D Haha ik zal aan je denken :engel:
    Moet ik foto's sturen? :roflol:

    Ach, het is voor een goed doel toch? Je weet waarvoor je het doet ;)

    Have fun! Plaats maar mooie foto in je log:P

    Laat de abs maar weer komen:heart:
     
    Geen flauw idee waarom, maar ik heb net lekker gezellig boodschappen gedaan..:o
    lekker kip/kwark/vis inslaan hoop mooie dames gezien :eek:

    Hmm sterker nog, ik vond het zelfs leuk om in de Panda te rijden LOL....
     
    Laatst bewerkt:
    Monster form en monster depth. Zo drukten meisjes in LO zich ook altijd op.
     
    wat een mongol, in b4 zelfmoord door cyberbullying
     
    Back
    Naar boven