AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Have fun! Plaats maar mooie foto in je log:P

Laat de abs maar weer komen:heart:

Heb helaas geen foto's (vond het een beetje vreemd om een foto te maken met familie aan tafel :o )
Maar heb heerlijk gegeten :D Voor mijn doen best veel haha :P

4 rolletjes sushi
bord vol bami met 4 mini loempia's en 4 krokante garnalen
bord vol met gewokte kipfilet en taugé
bakje met meloen
2 sneetjes stokbrood met kruidenboter

Ik barst bijna :roflol:

Zo, dat klinkt wel erg lekker :meal:

Ps3 controller op pc aangesloten, beetje State of Decay en Assasin's Creed spelen relaxed zo hangback

1328472651719.jpg

Zo, dat klinkt wel erg lekker :meal:

Was zeker wel lekker, maar aan de andere kant lig ik al eventjes met pijn in mijn romp (niet mijn darmen dit keer, zeer waarschijnlijk lever) en net ineens wakker geworden met flinke pijn..Maandag maar weer eens de dokter bellen :mad: :( :(

Laatst bewerkt:
Lekkere chick met spatjes negged, bij een andere lekker geaftert. Life's good.

M'n paarse lip matcht bij m'n trainingsbroek. Yesss.

Herfst :heart:

Lekker in de wind en regen gewandeld, niemand op straat en nu een groot bord paddestoelen risotto

Dit + een hele fijne stadswandeling gemaakt. De 4 mijl was leuk om te bekijken, en in stadspark heb ik een prachtige alphamale hert, met een reusachtige gewij, lopen bekkijken. Erg interessant hoe herten met elkaar omgaan, en dat er 1 alphamale is die de vrouwtjes beschermt. Hij deed op ten duur ook een hele vette beweging. Zijn borst en kin trok hij helemaal omhoog, en ging als een sierpaard een soort van huppelen. Dat zag er echt wreed uit:)

Hoor net dat onze vrind jesse2010 vanaf 22:00 te zien is bij een programma op nederland 3

ik woon in belgique, filmen jullie het voor me?

500 mg cafeïne !! (wat een dag :))

Voor de belgen, op yelo kan je gewoon kijken hoor.. Net gechecked (ned3).

Terug
Naar boven