Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ben je trots?
plus zag tot mijn verbazing een pot pindakaas staan dus kan vanavond ff opnieuw gaan testen.
i feel goet tadadadadada

Ja zag je avatar zo staan zonder kerstmuts en ik vond het eigenlijk wel zielig dat die milf zo je dat had afgezegd.. Dacht dan kan ik je altijd nog een leuke kerst geven!Ja was een kerstkadootje van pindarotsje gemaakt door vrounieluutje als ik het goed begrepen heb.Synthol armpjes ftw!![]()

Epic dat jij dezelfde comments krijgt als ik terwijl jij een ****ing falende ecto bent en ik nog echt mn best doe voor mn fysiekvriendin zei dat haar vriendinnen mij knap vonden.
omdat zij ook van zwart haar, krullen en breed gebouwd houden.
IK BEN BREEDDDD

vriendin zei dat haar vriendinnen mij knap vonden.
omdat zij ook van zwart haar, krullen en breed gebouwd houden.
IK BEN BREEDDDD
Epic dat jij dezelfde comments krijgt als ik terwijl jij een ****ing falende ecto bent en ik nog echt mn best doe voor mn fysiek![]()
hihihi dankjewel hihiJa duh, als je over straat loopt zie je eigenlijk toch alleen maar
ecto's ? hier wel tenminste ;-)
Jij bent echt breed gek
Jij bent een smurf,en je bent kaalEpic dat jij dezelfde comments krijgt als ik terwijl jij een ****ing falende ecto bent en ik nog echt mn best doe voor mn fysiek![]()
Ja dat is het denk ik ook wel hier traint niemand echt.Ja duh, als je over straat loopt zie je eigenlijk toch alleen maar
ecto's ? hier wel tenminste ;-)
Voor je leeftijd dan hè ;-)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij bent ecto en je hebt zwarte krullen, homo.Jij bent een smurf,en je bent kaal
Ja dat is het denk ik ook wel hier traint niemand echt.
Met uitgaan zie ik ook weinig tot geen buffe gasten
wtf jij hebt toch geen krullen.Epic dat jij dezelfde comments krijgt als ik terwijl jij een ****ing falende ecto bent en ik nog echt mn best doe voor mn fysiek![]()
Jawel jonge, krulletjesschaamhaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik ben jelly
20kg extra, ben benieuwd hoe mij dat zou staan![]()