MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

let the game begin :roflol:

Ik heb haar net een aap'je gestuurd, ff kijken wat ze terug zegt.

aapje+lulletje.jpg

Nieuw schema en training ging lekker!

Een vriend van me die ik heb voorgesteld op werk is aangenomen. :)

is het alweer mature maandag?

1x195kg op de bank se:D

whahahahaaa

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik stoor me er wel aan dat ze bezwaar maken tegen zwarte piet omdat hij op karikaturale manier een echte n*ger voorstelt.

En dan zijn ze zelf het archetype hollandse achterstandsbuurt-n*ger. Dat piepkleine en armoedige kamertje waarin die Quinsy woont en dan die zelfgemaakte t-shirts met grafitti. Die dingen zien er echt verlept uit man:roflol:

Gister ingeschreven voor Studie trip naar new york, hoop dat ik erbij zit. Link opende om 18:00 en 18:06 had ik ingeschreven. Staat bij wie het eerst komt, die het eerst maal, dus heb goede hoop :) Vrijdagnacht sluit de inschrijving pas en er zijn 46 plekken

Gister ingeschreven voor Studie trip naar new york, hoop dat ik erbij zit. Link opende om 18:00 en 18:06 had ik ingeschreven. Staat bij wie het eerst komt, die het eerst maal, dus heb goede hoop :) Vrijdagnacht sluit de inschrijving pas en er zijn 46 plekken

Gl ;)
wel beetje langzaam he, die 6 minuten

Straks weer lekker squatten. :)

Kan je inderdaad net zo goed je stereo TOREN mee nemen......

Kan je inderdaad net zo goed je stereo TOREN mee nemen......

Inderdaad, zoek wat compacts. Eventueel een bluetooth ontvanger voor mijn versterker zou ook kunnen, ga het toch niet meenemen op vakantie

Had die met kabeltje gehad, zelfde soort, vond het geluid er alleen van niet denderend, als je niet te veel eisend bent kan je t doen

hmm thx, kwaliteit is wel belangrijk, twijfel nog

Terug
Naar boven