Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Even Miley is laughing at her :o

Hahahahah_noo.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Jezus spoiler lol.

wtf hoe kom je daar

Nee ik zie het bij mijn vriendin op haar pagina wel eens, ze is vrienden met dat wijf.

Zij heeft echt mannenkop, ze denkt dat ze supermodel is. Zet ze fotos van dr kont op internet. en dan #squat #bigass enzo terwijl ze pancake heeft

ik wil haar gewoon keer slaan :roflol:

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 19:28 ----------

In het echt is ze ECHT LELIJK ECHT LELIJK
geloof mij

http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1234356_551622318265189_492741753_n.jpg

Wil je haar alleen slaan omdat je dan zeker weet dat je deze keer niet zelf in elkaar gebeuqt wordt zoals laatst? :$

Wil je haar alleen slaan omdat je dan zeker weet dat je deze keer niet zelf in elkaar gebeuqt wordt zoals laatst? :$

haha bro
ik ben niet in elkaar gebeukt

ik heb alleen 1 klap op mn wang gehad van hun.

en 1 van de beveiliger, maar daarna nog even met hem gekletst :roflol: Hij zei: ik dacht dat jij de uitdager was omdat je zo gespierd ben. Ik zei is niet erg

wel een scherp mes

Nee ik zie het bij mijn vriendin op haar pagina wel eens, ze is vrienden met dat wijf.

Zij heeft echt mannenkop, ze denkt dat ze supermodel is. Zet ze fotos van dr kont op internet. en dan #squat #bigass enzo terwijl ze pancake heeft

ik wil haar gewoon keer slaan :roflol:

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 19:28 ----------

In het echt is ze ECHT LELIJK ECHT LELIJK
geloof mij

http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1234356_551622318265189_492741753_n.jpg

would hit with the force of 300 spartans

---------- Post added 14 October 2013 at 02:02 ----------

ondanks no ass would still hit with force of 150 spartans

Nutella!

Inderdaad beste stalpoten voor een verder maar mediocre kontje. Face like an oompaloompa. Would not hit/10

Bericht op facebook, yes yes yes she want's my d*ck!

Emell Emell

Hello dear, My name is Emel, your profile drawn my attention on facebook i decided to drop you a few lines can we be friend if yes email me direct to my email box (emellyildirim @ yahoo.com) i await your responds.

Terug
Naar boven