XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ddoob :roflol:

Wordt steeds gekker met die gekkie :$

Als hij z'n zus niet in elkaar mept, liegt over z'n gains, zich belachelijk maakt in de AAS sectie of geile voetenfoto's opzoekt kan je hem in de vrouwensectie terugvinden. :roflol:

Haha, jaloers knullebol? Zou ik ook zijn met een miezerige 75 kilogram. Het abonneren als Elite Member gaat je geen gains brengen hoor, knulletje. ;)

Als jij is wat minder zou posten en wat meer zou trainen komt het misschien nog goed. :roflol:

Bewijs maar dat ik lieg over mijn gains. ;) De rest is volledig uit context getrokken, valt niet serieus te nemen.

Laatst bewerkt:
Haha, jaloers knullebol? Zou ik ook zijn met een miezerige 75 kilogram.

Als jij is wat minder zou posten en wat meer zou trainen komt het misschien nog goed. :roflol:

Bewijs maar dat ik lieg over mijn gains. ;) De rest is volledig uit context getrokken, valt niet serieus te nemen.
Waarom doe je dat dan wel?

Lees opnieuw. Ik reageer alleen op wat de gains betreft.

Ik heb goed gelezen hoor, uit je post is duidelijk op te maken dat je niet blij bent met wat hij zegt. Je gaat hem zelf aanvallen op z'n stats.

Dus, leg nu nog eens uit hoe serieus je dit neemt?

Haha, jaloers knullebol? Zou ik ook zijn met een miezerige 75 kilogram. Het abonneren als Elite Member gaat je geen gains brengen hoor, knulletje. ;)

Als jij is wat minder zou posten en wat meer zou trainen komt het misschien nog goed.
:roflol:

DDoob waarom ben jij zo boos

Ik heb goed gelezen hoor, uit je post is duidelijk op te maken dat je niet blij bent met wat hij zegt. Je gaat hem zelf aanvallen op z'n stats.

Dus, leg nu nog eens uit hoe serieus je dit neemt?

Punt is dat hij om één of andere reden een noodzaak ziet om negatief te reageren op mij. Ik concludeer dat het wel een vorm van jaloezie moet zijn, zeker gezien zijn ectomorf stats.

haha sayer jouw stats zijn ook poep

mark jij heb nie eens stat hor

Pick your choice:

Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Als je enige kennis had van AAS, had je de juiste er al uitgekozen. ;)

Punt is dat jij je schijnbaar genoodzaakt voelde in mijn log te komen met een achterlijk plaatje, vervolgens word je aan alle kanten gebashed en nu ga je achterlijk doen door verhaal te houden in dit topic.

Punt is dat hij om één of andere reden een noodzaak ziet om negatief te reageren op mij. Ik concludeer dat het wel een vorm van jaloezie moet zijn, zeker gezien zijn ectomorf stats.

Het is je karakter dat hij niet moet, heeft niets met je fysiek te maken.

Terug
Naar boven