- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je enige kennis had van AAS, had je de juiste er al uitgekozen.
Punt is dat jij je schijnbaar genoodzaakt voelde in mijn log te komen met een achterlijk plaatje, vervolgens word je aan alle kanten gebashed en nu ga je achterlijk doen door verhaal te houden in dit topic.
heb wel dik piemol
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben je boos?Haha, jaloers knullebol? Zou ik ook zijn met een miezerige 75 kilogram. Het abonneren als Elite Member gaat je geen gains brengen hoor, knulletje.
Als jij is wat minder zou posten en wat meer zou trainen komt het misschien nog goed.
Bewijs maar dat ik lieg over mijn gains.De rest is volledig uit context getrokken, valt niet serieus te nemen.
Ik zou zeggen dat gewoon komt omdat je stiekem een wijf bent dat zand in d'r k*t heeft i.c.m. met ongesteld zijn.

Het is je karakter dat hij niet moet, heeft niets met je fysiek te maken.
Helaas voor dboob staat spiermassa niet gelijk aan hersencapaciteit
Dat zal het wezen.De beste jongen doet het zelf door zo achterlijk te reageren.
Ik zou zeggen dat gewoon komt omdat je stiekem een wijf bent dat zand in d'r k*t heeft i.c.m. met ongesteld zijn.

één na bovenste, ju muur lag op de bovenste toen smashDat was weer een discussie van de bovenste plank hier op het Dutch Bodybuilding forum.
Haha dat is toevallig want één na bovenste, ju muur lag op de bovenste toen smashéén na bovenste, ju muur lag op de bovenste toen smash
Haha dat is toevallig want één na bovenste, ju muur lag op de bovenste toen smash
I have a new squat and deadlift PR! Will you bend over and let me celebrate in your butthole?