Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Je wk pogingen zijn gewoon misselijkmakend om te lezen ddoob. Heeft idd niks met fysiek te maken.

Als je enige kennis had van AAS, had je de juiste er al uitgekozen. ;)

Punt is dat jij je schijnbaar genoodzaakt voelde in mijn log te komen met een achterlijk plaatje, vervolgens word je aan alle kanten gebashed en nu ga je achterlijk doen door verhaal te houden in dit topic.

Ik zou zeggen dat gewoon komt omdat je stiekem een wijf bent dat zand in d'r k*t heeft i.c.m. met ongesteld zijn.

Haha, jaloers knullebol? Zou ik ook zijn met een miezerige 75 kilogram. Het abonneren als Elite Member gaat je geen gains brengen hoor, knulletje. ;)

Als jij is wat minder zou posten en wat meer zou trainen komt het misschien nog goed. :roflol:

Bewijs maar dat ik lieg over mijn gains. ;) De rest is volledig uit context getrokken, valt niet serieus te nemen.
Ben je boos?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou zeggen dat gewoon komt omdat je stiekem een wijf bent dat zand in d'r k*t heeft i.c.m. met ongesteld zijn.

Nou dames en heren,

Dit was dan het meest intelligente waar hij mee aan kon komen.

:roflol:

Nuff said.

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Het is je karakter dat hij niet moet, heeft niets met je fysiek te maken.

De beste jongen doet het zelf door zo achterlijk te reageren.

Dat was weer een discussie van de bovenste plank hier op het Dutch Bodybuilding forum.

Helaas voor dboob staat spiermassa niet gelijk aan hersencapaciteit

Helaas voor dboob staat spiermassa niet gelijk aan hersencapaciteit

;) Dat zal het wezen.

Ken je nagaan hoe slecht het is gesteld met je als je het over een k*t gaat hebben waar zand in gekomen is ofzo omdat ongesteldheid verhaal ofzo.

Discussie is inmiddels wel afgelopen.

Only on DBB :roflol:

Die post zou enkel aantonen dat hetzelfde voor vetmassa geld, irrelevant voor spiermassa dus.

Rugpijn lijkt eindelijk wat weg te trekken

Haha dat is toevallig want één na bovenste, ju muur lag op de bovenste toen smash
aqh5z.jpg

Vanmiddag met de hond naar de slager gelopen, kijk mij eens milieu bewust bezig zijn. Zeker een half kopje benzine bespaard.

Zei je muur ook toen ik de planten in je kamer onderscheet zodat mest

Ik dacht al waarom zit er bloed aan de kaktus

Terug
Naar boven