koreem
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Politie auto die zwaailichten aan had ingehaald
Im so badass

Naja was niet vandaag maar gisterenavond, ging als avondmaal snel langs de subway en neem een broodje club met 3 x vlees. Ga zitten en had honger dus ik at m snel op, ik pak mijn spullen weer en toen ik weg liep hoorde ik zo'n vrouw achter me "wow dat is echt niet normaal hij is nu al klaar "![]()

Nee reed op de snelweg, reed maar 130-140, zag er niet uit alsof die echt haast had.

Naja was niet vandaag maar gisterenavond, ging als avondmaal snel langs de subway en neem een broodje club met 3 x vlees. Ga zitten en had honger dus ik at m snel op, ik pak mijn spullen weer en toen ik weg liep hoorde ik zo'n vrouw achter me "wow dat is echt niet normaal hij is nu al klaar "![]()

Politie auto die zwaailichten aan had ingehaald
Im so badass
Jij hebt het nu zo vaak over je hond, dat ik gewoon geconditioneerd benieuwd ben geworden naar jullie interactie. Ik verwacht nu dus ook minimaal 1x per week een honden verhaal van je.
Nee Xyxyzy, geen verhalen over de politie, je had mij verhalen over je hond beloofd

Nee Xyxyzy, geen verhalen over de politie, je had mij verhalen over je hond beloofd

onze hond had voor t politie bureau op de stoep gescheten dus ook dat is relatiefonze hond had voor t politie bureau op de stoep gescheten dus ook dat is relatief
Druids IN, blue berry, IN.
peele wiepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.........
Druids IN, blue berry, IN.
peele wiepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.........