MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nej, de mods haten mij nóg meer ;)

Zet maar een pol neer voor forumdebiel 2010. Of heb je zijn stelling niet gelezen?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/orgasmes-verlagen-testosteron-maar-256453/ niet het leukste topic maar wel héél sneu.

Welnee, de mods zijn streng doch rechtvaardig, heb vertrouwen!

Hm, door mijn posts in dat topicje is ie denk ik verliefd op me geworden...:dunno:

Pol is nog te vroeg denk ik.

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Edit: Kom er maar in pindavriend!:D

3 minuten later...

Ik heb een pm van hem gehad, zet m zo wel hier.

Ja doe maar ongetwijfeld weer hilaaaarisch.:D

Ja doe maar ongetwijfeld weer hilaaaarisch.:D
gozer... hoe moet ik dit zeggen tog...?
nou ik begin zo... ik was nieuwsgierig naar die sniperx waar jullie het over hadden en dacht ik zoek die fl**ker eens op weetje, dus ik kijk bij de posts die hij plaatst, de topics die hij opent he en dacht bij mezelf: die gozer is een kankerdebiel... hij zet zichzelfs constant verschut en schreeuwt om aandacht.
ik weet nog dat je mij vergeleek met hem ofso, maar mijn topics waren tenminste realistisch en normaal, net als mijn foto... zijn fotos zijn gewoon... nou vul jij dat laatste maar in, laters

Lol ik snap z'n punt nog steeds niet:roflol:

:eek: You hurt his feelings brah....!

Idd hilarisch

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

ik vind wel een manier waarop wij terug met elkaar communiceren , al moet ik je dwingen , praten zul je.

Zoek jij eerst maar eens andere vrienden dan.:mad:

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

nou ik begin zo... ik was nieuwsgierig naar die sniperx waar jullie het over hadden en dacht ik zoek die fl**ker eens op weetje, dus ik kijk bij de posts die hij plaatst, de topics die hij opent he en dacht bij mezelf: die gozer is een ******debiel... hij zet zichzelfs constant verschut en schreeuwt om aandacht.
ik weet nog dat je mij vergeleek met hem ofso, maar mijn topics waren tenminste realistisch en normaal, net als mijn foto... zijn fotos zijn gewoon... nou vul jij dat laatste maar in, laters

Beter.

Lol ik snap z'n punt nog steeds niet:roflol:

:eek: You hurt his feelings brah....!

Idd hilarisch

Peanuthead95 zei:
SUPERANALPOWER zei:
nou ik begin zo... ik was nieuwsgierig naar die sniperx waar jullie het over hadden en dacht ik zoek die fl**ker eens op weetje, dus ik kijk bij de posts die hij plaatst, de topics die hij opent he en dacht bij mezelf: die gozer is een kankerdebiel... hij zet zichzelfs constant verschut en schreeuwt om aandacht.

n1b782.gif

mijn reactie

Laatst bewerkt:
marcel de insuline ingespoten... was COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!

damn goeie comeback krakota!!!

idd kuurtje mcdonalds 12 weekies en dan nog die huidkanker erbij... zeer moeilijk :S stoppen met pesten nou dit is niet meer leuk
kga sniperx anders opbellen :s

haha gast jij vliegt zo van het forum af
duidelijk zitten we niet op 1 lijn
trap het af k*tjong voordat ik je je eigen tanden doe opeten

ik ben boooooooooooooos

Terug
Naar boven